2013. április 3., szerda

KÖZLEMÉNY!:)

Nem bírok várni, most kirakom, mert utána totálisan ki fog menni a fejemből. Szóval... a minap nagyon gondolkodtam valamin, mégpedig a blogon. Létre fogok hozni a fejléc alatt egy új sávot, amiben megtalálhatjátok majd a történet másabb verzióját.

Hogy ezt, hogy értem? Elkezdtem megnézni, hogy vajon mennyit fejlődtem az eleje óta..ésss silánynak gondolom ezért..addig, amíg úgy gondolom, hogy azon márpedig lehet változtatni átírom. Az eredeti marad, csupán mondom lesz egy kis sáv, ahol a változtatást olvashatjátok(: Nem tudom akkor is itt lesztek-e még, de nem tudnék nyugodt szívvel megválni a blogtól, úgy, hogy tudom az eleje egy nagy rakás kaki. Szóval, június vége felé amennyi időm lesz írok és írok és változtatok!:) Remélhetőleg sokkal érdekesebb lesz, kevesebb párbeszéddel és több gondolati menettel.

Puszillak benneteket!:) 

Have a nice day,
Wh ite:*

ui.: itt van a másik blogom, aki késztetést érez arra, hogy olvasson továbbra is!:) 

4 megjegyzés:

  1. Én nemrég kezdtem el olvasni a blogod,és egy nap alatt elolvastam az egészet.Szóval még a fejemben vannak az első részek sorai,és nagyon szép és jók a legelső részek.Szóval szerintem nagyon is jók.A vége felé lévő részek pedig megsírattak.Imádtam a blogod.Most törölgetem a könnyeimet az utolsó rész után.
    Ui:A másik blogoddal kapcsolatban,mikor lesz következő rész?
    Puszillak!:*

    VálaszTörlés
  2. Na jó most beavatlak az egyik titkomba, de pszt! Tökre feldobtad az estém. Telefonomon léptembe a bloggerbe (i'm kocka) és akkor ott volt, hogy megosztottad ezt én rögtön kattoltam rá és elolvastam hihetetlen sebeséggel (na jó az utsó az nem igaz de én ilyen egoista manó vagyok) és elvigyorodtam az ágyba. Mondjuk furi lesz, hogy tudom mi a vége, de azért örülök, hogy nem hagysz el minket ezen a blogon ... So ennyi. Köszönöm, hogy feldobtad az estém. Mondjuk juni még soká van, mint a tanítás vége, de türelmetlenségemet majd elfojtom valahogy. Mondjuk mint multkor, hogy matekon olvastam az SzJG-t. Fuuu olyan pipa volt a tanàr. De csak a házit írták fel a táblára amíg olvastam szoval nem is kellett volna olyan nagydobra verni. Elvette. Elvette az SzJG-t. És csak óra után kaptam vissza. Majd elsüllyedtem szégyenemben ._. ...

    Egy jó tanács: Ne olvasd az I'm sorry, I'm not good enough for you-t semmilyen közlekedési járműn (busz, villamos stb.) mert fenn maradsz rajta! Tapasztalat ! :D
    Szerintem kibeszéltem (irtam) magam mára, úgy hogy csak annyit mondok, hogy:
    ÉN AKÁR TUDOM A VÉGÈT AKÁR NEM (DE PERSZE TUDOM ;) ) AKKOR IS OLVASOM AZ "ÚJ VÁLTOZATOT".
    Pusszant: Aki mindig váltja a blogger nevét mert mindet unja (még a saját tulajdon nevét is). Amúgy a név megtalálható fent *xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az epilogusnál nem jutottam szavakhoz. Itt kibeszéltem magam ;)) :D

      Törlés
  3. Naná, hogy itt vagyok!! És nem is fogok elmenni...pedig (!) a befejezett blogokat amiket már elolvastam, automatikusan lejelentkezem róla, mint rendszeres olvasó, mert...mert csak! Mert miért maradjak fent, ha úgyis vége? De itt itt fogok maradni, mert mint az utolsó részhez is írtam kommentbe, újra el fogom ezt olvasni:))
    Csak ennyi így csütörtök estére:)
    Szép estét!
    Puszika,
    Szabszi.

    VálaszTörlés