2013. január 22., kedd

Ötödik díj :)



Szabályok:
1. Irj magadról 11 dolgot!
2. Válaszolj 11 kérdésre!
3. Irj 11 kérdést!
4. Küldd tovább 11 embernek!

Ha nem nagy baj most nem írnék 11 dolgot magamról, mert nemrég írtam le és nem akarom magamat ismételni.!:) Kérdést meg most időm nem engedi, hogy írjak, de legközelebb ígérem, pótolni fogom!

A díjat nagyon szépen köszönöm Kyra-nak! :) :* 

11 kérdés: 

1. Mi a kedvenc színed? 

Sárga, piros, kék,  fehér

2. Mi inspirál téged az íráshoz/szerkeztéshez?

Nagyon megszerettem az írást, mondhatni már ez az egyik hobbim. Mivel pozitív visszajelzéseket kapok ezért sokszor kapok kedvet ahhoz, hogy folytassam a blogomat (legyen ez akár hajnali 3-óra, ha nem megy az alvás ez kikapcsol). Szóval, röviden, tömören a kérdésre a válaszom, hogy: Az olvasók!:) 

3. Amikor meglátsz egy utálkozó postot az 1D-ről mi a reakciód?

'Most komolyan, ennek mi értelme?', kb. ezt szokta kiváltani belőlem. Főleg, amikor meglátom, hogy "gay One direction" a hajamat tépem. Lehet csinálnak félreérthető dolgokat, de nem véletlenül van barátnőjük. Istenem, én is hülyéskedek ilyennel barátnőmmel, akkor máris leszbikusnak titulálnak?! De sajnos ilyen a mai világ... féltékenyek az emberek! ;) 

4. Ha negatív kritikát kapsz mi a reakciód rá?

Hmm, eddig még nem kaptam! Pedig én egy ideig közöltem az olvasókkal, ha valami nem tetszik írják meg nyugodtan, hiszen nem harapok. Én is emberből vagyok tévedhetek és, ha van valami, amin tudnék változtatni, amit ők szeretnének, akkor megpróbálnám. Ha esetleg kapnék ilyen negatív kritikát, akkor megkérdezném, hogy min változtassak és próbálkoznék. De semmi esetre sem adnám fel!:) 

5. Mit tennél, ha egy új iskolába kéne menned, ahol mindenki utálja az 1D-t, 
csak te nem?

Ííí, érdekes kérdés. Szerintem megtalálnánk a közös hangot, de semmi esetre sem utálnám őket! Én tisztelném, hogy ők nem szeretik a fiúkat, de elvárnám tőlük, hogy előttem ne beszéljenek róluk utálkozva, mivel én meg őket preferálom. 

6. Ha hirtelen Londonba kéne költözz, mi lenne az első dolgod a városban?

Ez jó kérdés, mert 1-2 éven belül ott fogom élni a mindennapjaimat, ha isten is úgy akarja. Első dolgom az lenne, hogy körbenéznék. Elmennék a Big Ben-hez felülnék a London Eye-ra, utaznék a piros buszon a metrón, Madam Tussaud-ba is ellátogatnék, stb. Mint egy rendes turista úgy viselkednék!:D

7. Szoktál álmodozni?

A nap minden percében, de komolyan!:) Álmodozó típus vagyok.

8. Szerinted melyik szám a leggyönyörűbb?

Olyan nincs szerintem, hogy leggyönyörűbb, mert, amikor hallgatsz egy új számot, akkor lehet, hogy az jobban tetszik, mint, amit eddig a 'leggyönyörűbbnek' hittél. De nagy kedvenceim közül kiemelem, Miley Cyrus - Climb című számát és Ed Sheeran minden mennyiségben! (meg persze One Direction!;) )

9. Ha egyszer találkozhatnál bárkivel a világon ki lenne az?

Húhú, kövezzetek meg, de Robert Downey Junior!! Imádom ezt a hapsit :$ (Utána persze második helyen a 1D [Azon belül meg Harry Styles! :) ] )

10. Ki a kedvenc írónőd?

E.L. James, Bree Despain, Stephenie Meyer, stb.

11. Melyik évszakban a kedvenced?

Nyár, nyár és mondtam már, hogy NYÁR? Legjobb évszak. Talán azért ez a kedvencem, mert akkor születtem, és a hiedelmek szerint mindenkinek az a kedvenc évszaka, amikor született. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése