2013. február 17., vasárnap

INTERJÚ

Nemrégiben kaptam egy felkérést egy interjúra, amit előszeretettel el is fogadtam. Nagyon meglepődtem, hogy pont engem kérnek fel, iszonyatosan nagy megtiszteltetés ez számomra. Nagyon szépen köszönöm a lehetőséget Vicky ~ ♥ - nek!:)


1.Mit jelent magyarul a blogod neve?


wh ite: 'Sajnálom, nem vagyok elég jó neked

2.Hány éves vagy?

w.: Lassan a 19 évesek táborába fogok tartozni. :) Vénülök.

3.Mi a keresztneved?

w.: Zsuzsanna.(Zsuzsi) Vannak olyan kedves emberek, akik Zsuzsának hívnak, amit természetesen, gyűlölök.

4.Hogy jött ez a wh ite név?

w.: Hát, ez egy nagyon 'érdekes' történet. A legjobb barátnőm vezetékneve a Fehér(White). Mindig, amikor együtt vagyunk megkérdezik, hogy testvérek vagyunk-e. Egyszer megbeszéltük, hogy, majd, ha legközelebb megkérdezik, hogy a nővére vagyok-e, akkor úgy fogok bemutatkozni, hogy az ő vezetéknevét használom. Praktikusabbnak tűnt ezt a kis egyszerű szócskát használni, mint az én bonyolult vezetéknevemet. :) 

5.Hogy reagáltál és mi volt az első gondolatod amikor megláttad hogy felkértelek egy interjúra?

w.: 'Hűha, ez most komoly, vagy káprázik a szemem?' Miután megláttam vagy háromszor olvastam újra, hogy tényleg igaz-e, amit látok. Nagyon-nagyon örültem!:)

6.Van-e másik blogod?Ha igen linkeld, és írj róla egy 3 mondatos ismertetőt!

w.: Van!:) Mondjuk lényegében az teljesen más, mint az Imnotgoodenoughforyou, mivel az nem a fiúkról szól, hanem egy 'semleges' történet, ami a fejemből pattant ki, illetve saját dolgokat is viszek bele a történetbe. Még olyan sok dolgot nem tudok elárulni, mivel nagyon az elején jár a blog, de azért remélem, hogy annak ellenére, hogy nem a fiúkról szól, azért néhány embernek el fogja nyerni a tetszését. http://forget--the--past.blogspot.hu/

7.Mióta írsz?

w.: Fél éve kábé. Még csak nemrég csöppentem bele, van még mit fejlődnöm.


8.Nyertél eddig valamilyen író versenyt? (neten ill. a valóvilágba :D)

w.: Nem! Viszont általános iskolában mindig küldtek szavalóversenyekre

9.Ha most én beállítanék hozzátok és azt mondanám: héjj!Ma jöttek az ufók azt mondták holnap megöl egy párduc!Hülyének gondolnál?Mi lenne az első mondat ami bevillanna a fejedbe?Mit cselekednél?Hinnél nekem?

w.: Hát, ha éjfél körül állítanál be(mivel most annyi az idő): 1: vagy aludnék és nem ébrednék fel, hogy dörömbölsz. 2: valószínűleg nem lennék itthon, és a szüleimnek kellene beadnod ezt az érdekes sztory-t. :)
Az az igazság, hogy nem hiszek az ufókban, de biztos jót kacagnék rajta, sőt tuti!:) Beengednélek, ne fagyoskodjál odakint, nem bírnék elszámolni a lelkiismeretemmel, hogy egyedül hagytalak az utcán. (főleg, hogy a 8. kerületben lakom;) )

10.Ha lehetne egy választásod: Jacob csaja leszel vérfarkasként, Edward csaja leszel vámpírként..mit választasz?Miért?

w.: Jacob!!! A miért-re a válasz pedig az, hogy rettentően fázós vagyok, isten tudja miért. Imádnék hozzábújni és élvezni a 42 fokos testét. (fantáziát vissza, csajok!;D)

11.Nézted a Twilight saga-t?Szereted/szeretted?Miért?

w.: Néztem, természetesen. Szerettem, szeretem, szeretni is fogom. Szeretem az érzelgős filmeket, viszont az utolsó előtti résznél kicsit fel voltam háborodva Bella soványsága láttán. Túlzásnak tartottam, mert valljuk be, vannak olyan emberek, akik annyira rajonganak egy bizonyos emberért, hogy képesek lennének lefogyni emiatt. Lehet ez az én hülye felfogásom, de ez van. Megszoksz vagy megszöksz:) 
  
12.Hiszel a misztikus lényekbe?

w.: Hmm, fogós kérdés. Nem hiszem, hogy léteznek. Ez elkönyvelhető egy nem-nek is.
  
13.Mi volt az a könyv amit utoljára olvastál?Mikor volt az?Miről szólt?(3 mondatba)

w.: Kurázsi mama és gyermekei (kötelező). Egy hete olvastam. Rettentő unalmas volt, ezért nem is csípem nagyon a kötelezőket, rám erőltetik azt, ami nem tetszik. Bumm. Röviden tömören, háborúról szól, amikor is K. mama egy szekéren érkezik meg három gyerekével (mellékesen hozzáteszem, hogy mindegyiknek más nemzetiségű volt az apja) és a fiát Eilif-et besorozzák katonának, akarata ellenére is. Két lányával éli tovább az életét, akik később meghalnak, mint a fia is és a könyv úgy fejeződik be, hogy 'Kurázsi mama egyedül húzza tovább a szekerét'. Nagyon nem kötött le. Amit meg előtte olvastam az túlon-túl +18-as!:) 

14.Mi volt az a film amit utoljára néztél?Mikor volt az?Miről szólt? (5 mondatba)

w.: Ííí. Fogós. Mivel az érettségire készülök mánia megy most, nincs nagyon időm filmezésre. Nem tudom megmondani melyiket néztem. Talán az Intouchables. Nagyon jó film!:) Egy rokkant férfiről szól, aki csak a fejét tudja mozgatni. Felvesz maga mellé egy férfit, aki tapasztalatlan, de a végére teljesen megváltozik, nagyon jó barátok lesznek, törődik a rokkant férfival. Tudom öt mondatot írtál, de most besűrítem ennyibe:$ 
  
15.Kedvenc leves?Miért?

w.: Húsleves. Mert én azt mondtam! Viccet félretéve. Mert finom, gyógyító és imádom. :)

16.Ki az a személy akihez a legjobban kötődsz? (EGYET!)

w.: Anyukám, de nagyon-nagyon. Mindenki azt mondja, hogy a lányok apásak. Hát, lehet én vagyok a kivétel, de én nagyon anyás vagyok.

+1.A kedvenc sorozatodból csatolj egy képet, kérlek! (netről is lehet..)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése