2013. március 24., vasárnap

FELHÍVÁS!

Úgy gondoltam szerencsét próbálok!:) Az egyik csoportba szemet szúrt egy blogverseny, amire a másik blogommal jelentkeztem is. Az előírások szerint, ha jól olvastam, akkor 'likeokat' kell gyűjteni, szóval :$ sosem kérnék ilyet, de, akinek tetszik és nem nagy fáradság, akkor klikkelhetne az érdekemben egyet!:$

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=562271880460946&set=pb.562016600486474.-2207520000.1364116874&type=3&theater

Előre is nagyon-nagyon szépen köszönöm annak, aki szavaz, majd valamivel honorállak titeket!:) Milliószor puszillak titeket, jövőhéten új rész!:)

Have a nice day,

Wh ite:* 

4 megjegyzés:

  1. imádom a blogjaidat, de...
    ha nem haragszol meg, én nem lájkolnám, ugyanis én is jelentkeztem a versenyre...ne haragudj, tényleg!:))
    Szabszi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, ugyan!:)) nem kötelezőként tettem ki, csak egy lehetőség!:)

      Törlés
  2. Ééén LIKEOLTAM!!!!! Ki nem hagynám! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon-nagyon - nagyon szépen köszönöm, drágaság!:) :*

      Törlés