2012. december 19., szerda

24. Utazás

Sziasztok drága olvasóim! :) Eljött hát ez a nap is. VÉGE A SULINAK! Persze csak szünet miatt van vége, de számomra hamarosan búcsúznom kell imádott osztályomtól. Fú..., ha jellemeznem kéne a hetemet például, hogy informatikailag fogalmazzam meg egy diagramban, akkor a vasárnapból kiindulva, ami fent van a magaslatokon, a mai napra már a pokolba ért le. Viszont ismét növekedésnek indult. Szerdán írtam egy fincsi, és izgalommal teli történelem évfolyamdolgozatot, amiben szó esett az őszirózsás forradalomról (évszám), akkor Ferenc Ferdinánd gyilkosságáról, voltak benne szép kis fogalmak, mint pl.: Antiszemitizmus->zsidógyűlölet, az antant stb. Egyik szemem sírt, és teljesen felháborodott volt, amikor a topográfiában kedvenc helyemet nem leltem meg a szöveges megfogalmazásban, mégpedig Londonról beszélek! Az egész dolgozatot úgy képzeljétek el, hogy van két oldal: első oldalon van 10 ilyen kifejtés, amiből az évszámot kell kitalálnod, példának írok most egy ilyet, hogy Magyarországon ekkor írják alá a Trianoni békediktátumot (év[1920]. hó[június]. nap[4]). Ezt követi, 10 szintén kifejtős név (számomra ez a kettő volt a legviccesebb, mert életemben nem hallottam még róluk, Csang Kaj-sek, Mao Ce-tung, gondolom sejtitek, hogy kínaiak voltak. Az első az államfő, a második pedig CSAK Népköztársaság elnök, így tudtam könnyebben megkülönböztetni őket, de persze nem voltak benne! Hál' istennek! ) A neveket követi a fogalom, szintén 10, szintén kifejtős, és ez a legnehezebb, mivel sok olyan fogalom van, ami iszonyatosan hasonlít egymáshoz és néha teljes képzavar jelenik meg az ember fejében. A második oldalon pedig egy fekete-fehér térkép, amin szinte, sőt az egész világmindenséget látod, amiben be vannak jelölve számokkal, vagy betűkkel ilyen ponttal részek. Na...kedvencem 10  db. kifejtés van leírva, amiből találd ki, hogy melyik ország az, vagy földrész és a térképen még határold be helyesen is. Ez éri a legtöbb pontot és még az atlaszt sem használhatod. Remélem azért, majd rólunk is fognak tanulni 100-1000 év múlva, mert értelmét nem látom, hogy megtanuljam anno mit rontottak el az emberek (kezdeném itt Hitlerrel, akit nagyon elítélek a cselekedetei miatt) Mussolinit csípem, de csak azért, mert halálosan vicces arckifejezései voltak, de ő is 'csak' egy diktátor volt azon belül fasiszta. Tyűha, remélem tetszett a külön óra, nem akartam ilyen hosszúra elvezetni a történelmet, csak gondoltam megosztom veletek milyen jó kis dolgozatokat írunk. Ja, a vicc az egészben, hogy ez vizsgajegynek számít, ami azt jelenti (aki nem tudná) , hogy háromszorosát éri a jegy, szóval nem témazárónak írják, hanem vizsgajegynek. Aki meg nem éri el a 25%-ot (érettségi százalék alapján nézik) az 4 egyesnek lesz a tulajdonosa. Jó mi? Egész évben tanultál és tételezzük fel a szerencsétlen gyereknek most nem volt kedve és máris úgy leviszi az átlagát, mint a huzat. Külön misét megért még a hetemen a Matematika dolgozat. Én a matekkal kivagyok békülve, értem is szeretem is (jó nem mindig), de, aki INNEN ÜZENEM NEKI!!(tudom, hogy nem él már) Kitalálta a csonka gúlát és társait az nézzen magába. Nem tudok rájönni, hogy az életben mi a szarra (már bocsánat) fogom én használni a csonka kúp/gúla területének vagy esetleg kerületének kiszámítását. Erre matektanárom azt mondaná: "Ha házat fogsz építeni jól jöhet." De erre vannak az építészek a mérnökök és minden ilyesféle szakemberek! Én meg csak élvezem a már kész és tökéletesen felépített házamban a kandallóból kiáradó melegséget egy tea/kávé keretében. Utoljára, de nem utolsó sorban volt még egy üzleti gazdaságtan dolgozatom (csak, hogy angolt vigyek bele Business studie(s)) tulajdonképpen az volt a legkönnyebb. Bármilyen elrettentő, de a könyvelés meg eredménykimutatás, csak, hogy valamit kiemeljek, jól mentek. Persze ezen kívül még az infótanárom megszívatott minket (dogát íratott, amire senki sem tanult) angolból szóbeliztem és tuti van még valami amit elfelejtettem, de tudjátok megesik, hogy a csiga néha elesik!:D Több szó, mint száz eléggé gyatra hetem volt. Viszont most megyek és úgy kialszom magamat, hogy sulikezdésig fel sem kelek, milyen jó is lenne. Sőt nem is rossz ötlet, de a család fontosabb, mint holmi pihe puha ágy és lustizás ( na nee ). De nem is koptatom tovább a billentyűket, mert így is vagy fél oldalt írhattam már, jöjjön a 24. fejezet!:) Remélem azért nektek jobb volt a hetetek. Apropó terv karácsonyi szünetre? Bulik be vannak már tervezve? Valaki elutazik esetleg? Esetleg Londonba?:P Épp azon gondolkodtam ( jön a szófosás :D görgessetek lejeb ott a rész, de ezt még muszáj elmondanom!:D), hogy milyen vicces lenne Louishoz elmenni és meglepni szülinapján, így mi! Magyarok. Hülye gondolat tudom, de játszottam azért vele a fejemben. Apropó, tényleg utolsó már, de Haylorhoz mit szóltok? Annyira utálom azt a csajt, de ez az "új száma" magával ragadott, reggel, délben, este még uzsi szünetben is azt énekelem, mint valami hülye. Szó mi szó, kis titok, amit elárulok, lesznek konfliktusok pont Taylor miatt, Harry és Em között, ami miatt kicsit, talán, lehet, megeshet, hogy szétmennek egy kis időre (vagy örökre?!). VISZONT! Most már tényleg itt a 24. rész! Puszillak titeket, sok ajándékot, és töltsetek minél több időt a szüleitekkel!


Have a nice day,
Wh ite. :) 



"A világ egy nyitott könyv, de azok akik soha nem utaznak, csak egyetlen oldalt olvasnak belőle"

*Emily szemszöge*

Reggel viszonylag korán keltem fel, immáron jobb kedvvel, mint tegnap. Az időeltolódás miatt nem bírtam megnézni a fiúk esti műsorát, így kíváncsian várom, hogy vajon mi lehetett. Az ágyból már Bellus vizslatott engem, így odacammogtam hozzá és magam mellé tettem az ágyba. Egymást ölelve lustálkodtunk még, amikor orrom megérezte anyu frissen sült palacsintáit. Gyorsan ölembe kapva a kislányomat indultam el a konyha felé vezető úton. Mosollyal az arcán várt lent, anyu és apu, amikor megláttak minket. Bellát beültettem az etetőkébe és együtt kezdtük meg a reggelinket a szüleimmel. Reggeli közben beszélgettünk, megvitattuk, hogy kihez megyünk majd karácsonyi vacsorára, illetve, hogy mikor megyünk vissza Londonba, mivel anyuék is jönnek velünk vissza. A reggelit befejezvén a tányérokat a mosogatóba tettem és a nappaliba kuporodtunk le anyuékkal együtt. A karácsonyfa még mindig hangulatosan világította be a szobát, hiába volt már nappal. Anyu a fához igyekezett, majd két csomagot nyomott a kezembe. Értetlenül ültem ott Bellussal a  kezemben, amikor  a nevemet és Bellus nevét véltem felfedezni az ajándékon. Elmosolyodva bontottam ki őket. Belláéban gyerekjáték volt, de az enyémben valami meglepő. Mindössze egy hosszú borítékot kaptam, amibe öt darab repülőjegy tartózkodott. 

- Mivel nem volt idén családi nyaralásunk, gondoltuk apáddal, hogy elmehetnénk így a téli szünetben. - mosolyodott el anyu.
- De nem kellett volna, egy vagyonba kerülhetett. - szabadkoztam és szemem a repülőjegyeket vizslatta.
- Az igazi ajándékodat, majd otthon kapod meg. - kuncogott apu - Most viszont menj pakolj be, holnap utazunk! 
- Annyira köszönöm! - öleltem át mindkettejüket. - Gyorsan bepakolok, mert lassan találkozok Lexivel. 
"@Liam_Payne ma anyu vigyázz a kis királynőre!
Este legyetek és beszélünk!  Em. xx"


Az emeletre siettem Bellával, akit az ágyra tettem le. A bőröndöket elővettem és minden nyári cuccomat belepakoltam. Egy órás pakolás után készen álltam, így gyorsan felöltöztem és anyut hívtam fel a szobámba. 

- Tudnál, ma vigyázni Bellára? - néztem rá bociszemekkel.

- Persze kicsim, megleszünk mi ketten. - mosolyodott el, majd leült az ágyra Bellushoz. - Azért vigyázz magadra kicsim, jó? - aggodalmaskodott.
- Rendben, vigyázok mint mindig - kacsintottam rá. - Ne mozduljatok, ezt meg kell örökítenem! - adtam ki a parancsot, majd lefotóztam őket. A képet kitettem twitterre Liamnek, majd anyunak és Bellusnak egy puszit nyomva az arcára indultam útnak a Starbucks-ba, ahol Lexivel fogok találkozni. Hamarabb értem oda, mint kellett volna, így kikértem a kávémat és a sütimet, majd telefonomat elővéve néztem fel gyorsan twitterre. Egy kép fogadott, amin Harry jelölt meg. 

"@Emily_Payne a riport után! Szeretünk és hiányoztok! Harry xx"
Válaszoltam neki a kép hosszas nézése után. Rájöttem, hogy Liamnek nagyon jót tett Dani. Amióta ismeri csak mosolyog és mosolyog. Imádom boldognak látni a testvéremet.

"@Harry_Styles nagyon csinosak vagytok;) Ti is hiányoztok, fergeteges hírem van. Szeretünk! Em &Bella xx"

- Szia! - szólalt meg egy hang a hátam mögül.

A telefonomat eltéve vettem észre Lexi mosolygós arcát. Két puszival köszöntünk egymásnak, majd leült velem szembe és rendelt ő is magának kávét. Jól elbeszélgettük az időt, közben kávézgattunk. 

- Mosolyogj! - tartotta felém a telefonját és a következő pillanatban, már a twitter jelzőhangját hallottam meg.

"Starbucks-ban egy jó kis trécselés @Emily_Payne társaságában. Csak úrinőhöz méltóan, kisujj fel! Egy remek estének nézünk elébe! Hiányoztál már:) L. xx"

- Buliba készülünk? - néztem rá felhúzott szemöldökkel, hiszen holnap utazunk, nem nézhetek ki úgy, mint egy zombi.
- Ha van kedved, tudod, ha buliról van szó Lexi bármikor bárhol benne van! - kiáltotta el magát a kelleténél kicsit hangosabban.
- Az a helyzet, hogy mi holnap utazunk, deeeee - húztam el - mehetünk!
- Szuper! - állt fel és a táskáját a kezébe vette.

Meg sem engedte, hogy nyugodtan megigyam a kávémat, így útközben szürcsölgetve fejeztem be a meleg italom elfogyasztását. A lakásunk elé érve nyúltam a kulcsokért, majd  zárba helyeztem, ahol anyu kérdő tekintetével találtam magamat szembe. Bella sehol sem volt, ebből arra következtettem, hogy alszik. A nappali felé véve az irányt ültem le anyukám mellé, aki kérdő tekintettel vizslatott minket.

- Buli szagot érzek a levegőben. - sóhajtott egyet egy mosoly keretében.
- Fel tudok kelni reggel anyu, de Lexit olyan régóta nem láttam. Nem lenne gond? - vetettem be a legmegbízhatóbb, legellenállhatatlanabb kutyakölyök szemeimet.
- Utálom, ha így nézel rám, de legyen! Vigyázzatok magatokra és reggel korán kelés van ugye tudod kisasszony? -legyintette meg előttem a mutatóujját.
- Tudom, tudom, és ígérem fent leszek, de akkor most megyünk készülni! - álltam fel a kanapéról és indultam el a lépcső felé. - Ja és anyu...- fordultam vissza anyu felé.
- Vigyázok rá, menjetek!
- Köszi! Szeretlek! - húztam fel a lépcsőn Lexit.

"A világ legtökéletesebb párja! Imádlak titeket @Eleanor_Calder
@Louis_Tomlinson! :) Hamarosan látjuk egymást. Puszi addig is
Em xx :) "
A szobámba érve halkan elkezdtünk készülődni, mivel Bellus más az igazak álmát aludta. Lexi egy fekete eléggé sokat mutató felső mellett döntött én csak egy fekete topot kaptam magamra és egy fehér álarcot, mivel álarcos buliba megyünk. Fél óra készülődés után épp indultunk volna, amikor a telefonom dallama zavarta meg a pakolászásunkat. Louis volt az, párat csörgött, így igényt tartva a webcamerázásra. Gyorsan a gépemet bekapcsoltam, majd beléptem twitterre, ahol már el is kezdődött a gyors cseverészés. Eleanorral voltak ketten, mivel a fiúk most nem tartózkodtak náluk, csak az ő társaságukat élvezhettem ki. Elmondtam nekik, hogy holnap utazunk, így kevesebbet tudunk beszélni és, hogy most megyünk emiatt, nem tudunk most beszélni. Gyorsan még mentettem róluk egy képet, amit a kapcsolat megszakítása után rögtök ki is tettem. Gyorsan Bellusnak még adtam egy puszit, majd útnak indultunk Lexivel. Már jó későre járt az idő, így apu is lent ücsörgött anyu társaságában a nappaliban. Nekik is egy gyors puszit adván, már tényleg útra készen voltunk. Kabátunkat felvéve hívtunk egy taxit és indultunk el a party helyszínére. Mit is mondjak...a helyszínre érve már éreztem, hogy én nem vagyok ide való. Minden lány párral maga mellett érkezett, aki meg nem az azért jött, hogy párt találjon. Kissé kellemetlen volt a helyzet, mert az én párom Londonban tartózkodik. Már vagy egy órája ott voltunk Lexivel, kellőképpen ittunk is, amikor valaki megragadta a csuklómat és ismerős hangon szólt hozzám. Hirtelen megfordultam és nem hittem a szememnek. Komolyan, hirtelen csapásként ért, hogy itt van.

- David? Tényleg te vagy az? - húztam feljebb az álarcomat.
- Szia szépség! - ölelt meg. - Nem gondoltam volna, hogy itt talállak. Csak nem elhagyott a hű lovagod? - kacérkodott.
- Nem, szó sincs róla. Hazajöttünk anyuékkal ő meg Londonban van. De, hűha. Semmit nem változtál.
- Ahogy te sem! - mosolyodott el.  - Csinálhatok rólatok egy képet? - mutatott fejével Lexire.
- Persze!! - kiáltotta el magát Lexi miközben kezét a magasba emelte.

A képet Dav gyorsan megcsinálta, majd pötyögött valamit a telefonján. Később meg is tudtam mit. Twitterre kitette rólunk ezt a "csodás" képet.

"A még mindig gyönyörű @Emily_Payne és barátnője @Lexi_Peterson
társaságában élvezem ezt a csodálatos party-t. :) Egy élmény! ;) " 
Rögtön válaszoltam is neki, majd telefonomat visszatettem a táskámba.

"@David_Adams ne túlozz kérlek! ;) Jó újra látni! És ne kockulj, hanem bulizz! Em. xx :) "

Félve küldtem el a választ, hiszen tudniillik Harry folyamatosan nyomon követi, hogy milyen képen jelöltek meg, így gondolom ez sem maradhat ki. Tuti féltékeny lesz, vagy valami megjegyzése lesz  a képre. 

- Em beszélhetnénk? - zökkentett ki aggodalmaskodásomból Lexi. 
- Persze! - indultam el a hátsó kijárat felé. - Szóval? - mosolyogtam. 
- Lesz majd egy fellépésünk és arra gondoltam, hogy beállhatnál táncolni, ha van kedved. 
- Húha! Hát nem is tudom... ott van Dani. - húztam el kicsit a számat.
- Dani nem lesz akkor itthon, azért gondoltam rád, ráér még döntened úgyis csak 1-2 hónapon belül lenne esedékes. - vetett rám egy reményekkel teli mosolyt.
- Rendben, gondolkodok rajta! - öleltem át. 

Visszamentünk a terembe, majd David jött oda és együtt táncoltunk. Láttam rajta, hogy van benne rendesen alkohol, de tud arról, hogy mit csinál. Úriember módjára tartotta magát, így csak a derekamnál állapodott meg a keze, miközben "részegen" a nyakamba borulva dülöngéltünk jobbra-balra. Az órára nézve elképedtem, mivel hajnali ötöt mutatott. Lexit megkeresve indultunk haza. Fél hat tájékán már az ágyamba feküdve vártuk, hogy az álommanó ránk hintse porát. Pár perc múlva ez be is következet. Három óra múlva kedves édesanyám rikácsoló hangjára keltem fel, ami bántotta a füleimet. Lexi morgolódott mellettem, amin jót kacagtam. Gyorsan a fürdőbe igyekezve szedtem rendbe magamat, majd felöltöztem és kislányom ágyához igyekeztem. Hosszasan öleltem magamhoz és puszikkal kényeztettem kicsiny arcát, majd a felöltöztetése következett. Édesen álldogált már saját lábán, így még pár percig büszkén figyelte őt tekintetem. Végre Lexi is megemberelte magát és kábé akkora készült el, mint én Bellussal. Sőt, mi nekünk még arra is volt időnk, hogy egy kicsit visszabújjunk az ágyba és lustálkodjunk. A gépemet az ágyra téve vettem észre, hogy Harry (ahogy sejtettem) hozzászólt a tegnap esti képünkhöz. 

"Gyönyörű, mint mindig ahogy mondod @David_Adams.... :))  Csak, tudd, hogy van barátja ;) Harry" 

Már nem tudtam mit mondani erre, csak röhögtem. Anyu parancsoló és ideges hangja hallatszott fel a nappaliból, így a laptopomat lecsukva és a bőröndbe helyezve indultunk le hozzájuk. A lakást elhagyva taxit hívtunk, majd Lexitől búcsút vettem. A reptérre érve a csomagokat leadtuk és a repülőgépre felszállva vártuk, hogy végre felszálljunk. Pár perc után ez is bekövetkezett. 2 órás utazás után végre elértük a célpontunkat. A repülőtérről kiérve a meleg levegő csapta meg arcunkat, amit Bellus egy hangos kacajjal konferált. Egy taxit leintve ültünk be a  járműbe, majd apu bediktálta a célpontot és útnak indultunk. Mindössze fél órás út után megérkeztünk egy gigantikusan nagy szálloda elé. Mit ne mondjak tátva maradt a szám és a padlóról kellett fellapátolni az államat. Anyuék a cuccunkkal a kezükbe indultak el a recepció felé. A szobakulcsokat megkapva (hál istennek saját szobám van a lányommal, anyuéktól külön) indultunk el a szobánkba, majd lepakoltunk és eldöntöttük, hogy körülnézünk egy kicsit. Az aulába leérve első utunk a kinti medencéhez vezetett. Ha látattok már szépet ezt szorozzátok be vagy még százzal. Nem is kell mondanom, a kinti lapátolás után ide már kevés volt egy seprű. Telefonomat elő véve örökítettem meg a látványt, és tweeteltem ki drága bátyámnak, hogy miről is marad le.

"Karácsonyig anyuékkal itt leszünk! @Liam_Payne látod
mikről maradsz le? Te Londonban fagyoskodsz én meg
Bellával itt süttetem magamat. Azért szeretünk! Bella & Em. xx "


- Tetszik kicsim? - fordult felém anyu és apu egymást átkarolva.
- El sem hiszitek mennyire! Szeretlek titeket! - kezdett el könnyezni a szemem. 

5 megjegyzés: