2012. december 1., szombat

THANK YOU SO MUCH EVERYONE!(:

Klikk és nagyobb lesz a kép!:)

Tekintetem rátévedt az oldalmegejelenítések 
számára és csodálkozva láttam, hogy mennyien nézitek az oldalt, aminek nagyon-nagyon megörültem. De kíváncsiságom itt nem maradt abba. Megnéztem milyen országok lesnek be hozzám. Tudom nem nagy szám, de nagyon meglepődtem és örültem is egyben, hogy az Egyesült Királyság is rajta van (JUPPÍÍÍÉÉÉ). A többi országnak is nagyon örülök, de egyértelmű, hogy mivel ultra mega giga nagy Anglia fan vagyok most annak örülök a legjobban (meg a magyaroknak is, hiszen miattatok kezdtem el írni! <3 ) . No meg persze állam a padlót súrolta még, amikor megláttam az Egyesült Államokat is. Csodálatosak vagytok mindannyian és imádlak titeket, hogy követtek, olvastok, kommentáltok és feliratkoztok! Sok-sok puszimat küldöm nektek!! 


Have a nice day,
Wh ite. :) 
Látjátok? Még Harry Styles is puszit küldd nektek!:) 

2 megjegyzés: