2012. november 28., szerda

19. Every end is a new beginning.

Sziasztok! Meghoztam a várva várt 19. részt. Sajnálom, ha csalódást okozok vele, nem lett életem legjobb része, de annyi mindent tudnék írni, hogy egy részbe nem lehet mindent beletömöríteni. A komikat még mindig várom, oldalt létrehoztam a Chat részt, ahol üzenhettek nekem, ha akartok!:) Apropó benéztetek már ide? http://love--faith--hope.blogspot.hu/ várjátok már az első részt?:) Na, mindegy abba hagyom a rizsázást! Jó olvasást! 
Puszillak titeket Wh ite. 

"Hihetetlen, hogy mennyi fájdalmat okoztál már nekem, de az még inkább hihetetlen, hogy még így is szeretlek téged.."
A kérdés hallatán Harry csak közelebb húzott magához és újra megcsókolt.

- Szóval igen..- mosolyodott el Louis.
- Gratulálok srácok, végre jól cselekedtetek! - állt fel Niall és átölelt minket.

Niallt követve mindenki odajött és örült nekünk. El-re nézve csak mosolygott és kacsintott egyet. Miután eltávolodtunk az órára néztem és a fejemhez kaptam.

- Fiúk nekem mennem kell! Így is elkéstem! - kapkodtam a táskám után, mire a többiek értetlenül néztek rám.
- Azt mondtad ma nem lesz fotózásod. - biggyesztette le száját Harry.
- De táncom van! Ma van itt utoljára Lexi és mondtam neki, hogy benézek, ha már nem járok rendszeresen. - nyomtam egy csókot Harry szájára. - Na, de megyek is sziasztok!

A házból kilépve egyenesen a táncstúdió felé vettem az irányt. Gyors léptekkel szeltem az utcákat, majd, amikor odaértem bementem a jól megszokott ajtón, ahol a próbák szoktak lenni. A fotózások miatt meg persze Bella nevelése mellett sajnos le kellett mondanom a táncról. A teremben már elkezdődött a próba így bekopogtam és bementem. Lexit tekintettem meg a terem közepén, így felé elindulva köszöntöttem őt két puszival és egy hosszas öleléssel. A próbán szinte majdnem minden embert ismertem, akikkel kezdtem a táncot, mindössze egy ismeretlen arcot véltem felfedezni. Mindenkinek köszöntem, majd Lexi bemutatta nekem azt az ismeretlen lányt, aki tegyük hozzá gyönyörű volt.

- Danielle, ide tudnál jönni? - szólította meg őt Lexi.
- Persze jövök! - szólalt meg kedves hangján a lány.
- Danielle, ő itt a barátnőm és egy remek táncos Emily Payne! Emily ő a legújabb táncosunk Danielle Peazer! - mutatott be minket egymásnak
- Szia! Örülök, hogy megismerhettelek! Véletlenül nem te vagy az a híres modell és Liam Payne húga?
- De én vagyok! - mosolyogtam rá, miközben kezet ráztunk - És én is örülök, hogy megismerhettelek.

A próba további részében jól elvoltunk a csajokkal. Táncoltunk hülyéskedtünk és beszélgettünk. A próba végén felvetettem az ötletet, hogy elmehetnénk kávézni, de mivel Lexinek pakolnia kellett így nem tudott jönni.

- Danielle, nincs kedved eljönni velem kávézni? - fordultam oda a göndör hajú lányhoz
- De, szívesen!

A táskámat a vállamra kapva indultunk el a próbateremből, amikor a telefonom csörgésére lettem figyelmes. Liam hív.

- Szia! - köszöntem bele vidám a bátyámnak
- Szia Em! Mikor jössz? Anyuék lassan jönnek és arra gondoltunk a többiekkel, hogy előtte még megnézhetnénk közösen egy filmet, vagy szórakozhatnánk egyet. - hadarta el a telefonba.
- Úúú, hát jó lenne, csak egy barátnőmmel épp kávézni indultunk.
- Hozd el őt is! - kiabált bele a telefonba Harry.
- Ez egy jó ötlet, akkor 10 perc és otthon. Puszii - tettem le a telefont és Danielle felé fordultam.
- Gyere, teszünk egy kis kitérőt! - mosolyogtam rá.

Az úton végig beszélgettünk vagyis csak tíz percig. A ház előtt megállva kutattam a táskámban a kulcsért, majd, amikor meglett kinyitottam és előre engedtem Danielle-t. A cipőnket levettünk, majd a táskánkat otthagyva indultunk el a nappali felé, ahol már a többiek vártak. Hirtelen minden szempár ránk akadt és Danielle mellettem megtorpant.

- Nyugi nem harapnak. Remélem nem haragszol, hogy ide hoztalak, csak kitalálták, hogy csináljunk valamit közösen. - súgtam oda a lánynak.
- Nem, dehogy is, de nem zavarok? Mármint senkit sem ismerek.
- Ha zavarnál nem hívtalak volna - nevettem el magamat. - És most majd alkalmad lesz, hogy megismerd őket. - kacsintottam rá.

Elindultam a fiúk és El irányába, majd mindenkinek bemutattam Danielle-t. Mindenki nagyon kedves volt vele, ami fura, hogy Liam nagyon, de nagyon sokszor nézte a lányt. Eldöntöttük, hogy megnézünk egy filmet. A filmet én választottam és a választásom a "Randiztam egy Sztárral" volt. Enyhe célzás nem?;) Az idő még gyerek volt, amikor végeztünk a filmmel így felvetettem az ötletet, hogy menjünk el a London Eye-ra. Mivel Liamnak nem volt kedve jönni, mivel "anyuék lassan hozzák Bellát" így Danielle-t megkérdeztem nincs-e kedve maradni és szórakoztatni a bátyámat. Sejtésem szerint Dan belement a dologba így a többiekkel elindultunk a London eye felé. Viszonylag gyorsan húsz perc alatt odaértünk és a fiúknak hála sorba sem kellett állnunk. Egy fülkébe betömörülve álltunk és vártuk, hogy a tetejéről csodálhassuk Londont. Persze a fiúk (Louis) itt sem bírtak magukkal viselkedni. Telefonomat előkapva osztottam meg a világgal, hogy milyen érzés velük "utazni" a London Eye egyik fülkéjében.

"@Louis_Tomlinson Nem hiszem el, hogy ennyire beszari vagy! :P Üdv nektek a London Eye-ból. Emily xx"
*Liam szemszöge*

Köszönöm Emily...ez volt az első gondolatom, amikor a többiek kettesben hagytak ezzel a gyönyörű lánnyal. Szemem folyton arcát fürkészte, amibe ő belepirult. A kanapén ücsörgött, majd elindultam felé. Gyerünk Liam..itt nagy lehetőség! Leültem mellé majd egy nagy sóhaj keretében elkezdtem hozzá beszélni. Fél órája beszélgethettünk és nevettünk együtt, amikor anyuék állítottak be. Anyu mosolyogva jött közelebb hozzánk és tolta oda a babakocsiban Bellát.

- Sziasztok drágaságaim! Emily? - kérdezősködött mosolyogva.
- Elmentek a többiekkel a London Eye-hoz.
- Óó... kár... Liam, kicsim szólnál, majd neki, hogy holnap legyen itthon, mert beszélnem kell vele?! - hallottam, hogy hangja zaklatott lett.
- Rendben, szólok. Valami baj van anyu? 
- Peter miatt el kell mennünk tárgyalásra. Haza kéne mennünk New Yorkba, amúgy is haza akartam csalni a rokonok miatt látogatóba, lassan úgy is karácsony. - hadarta el. - Petert ne mondd neki, mert képes és egész este nem fog aludni, majd holnap eljövök! Most megyek nem akarlak titeket zavarni! Szólhattál volna Liam és később hoztam volna haza Bellust. - nézett anyu Danielle-re. - De udvariatlan vagyok, bocsánat kedveském, de ebben a nagy felfordulásban elfelejtettem bemutatkozni. Liam és Emily anyukája vagyok Sara Payne. - adott két puszit Daniellnek.
- Csókolom, Danielle Peazer! - mosolyodott el Dan.
- Csókolom?? Tegezz nyugodtan, annyira öreg még nem vagyok, de most már tényleg megyek. Bellát öltöztesd már át légy szíves Liam! 
- Rendben anyu! Vigyázz magadra, aput puszilom! - odaléptem hozzá, hogy egy puszit nyomjak az arcára.
- Szia Sara! - köszönt el mosolyogva tőle Dan.
- Sziasztok! - lépett ki az ajtón anyu. 
- Kivehetem? - mutatott Bella irányába Danielle.
- Persze!

Danielle kivette a kocsiból Bellust és az ölébe helyezte. Csak csodálta őt és elkezdett vele a szőnyegen játszani. Bella hangos nevetésben tört ki.

- Tényleg Emily kislánya? - nézett rám, miközben Bellust az ölében tartotta.
- Igen, most lesz 8 hónapja, hogy megszületett. - léptem hozzájuk közelebb. - Tudod Em nem akarta elvetetni, mivel ő annak a híve, hogyha már megvan nem veszi el magától, még ha véletlenül is történt meg a dolog. 
- Jól tette! Nagyon édes ez a kislány! - fürkészte tekintetét.
- Pont mint te! - szaladt ki a számon.
- Mit mondtál? - nézett rám mosolyogva
- Azt, hogy lenne kedved velem eljönni vacsorázni? 
- Igen! Nagyon szívesen elmegyek veled! - tette le kezéből Bellust.
- Danielle nem lenne nagy kérés, ha azt kérném, hogy csináljunk egy közös képet? - ültem le a kanapéra
- Dehogy is, örömmel! - huppant le mellém.

A telefonomat elővéve tartottam magunk elé a telefont. Dan szorosan mellém jött és belemosolyogtunk a kamerába, majd kattintottam. Mosolyogva néztem meg az elkészült képet, amit rögtön be is tettem hátteremnek. Danielle-l ugyan abban a pózban maradtunk, amit a fénykép készítésekor felvettünk, így kezemet dereka köré fontam. Telefonomat előkapva kezemet derekáról elvéve kutattam Twitteren. Megkerestem a nevét és bekövettem, majd a képet előkeresve ki tweeteltem.

"@Danielle_Peazer-el egy csodás délután! Hát nem gyönyörű?:) Liam xx"
Danielle mosolyogva nézte a telefonját, majd mind a ketten a nagy csöndre lettünk figyelmesek. Szemünkkel Bellát kezdtük el keresni, akit megtaláltunk egy kis matracon, ahol az igazak álmát álmodta. Egy kis pokrócot fogtam és betakartam. Danielle telefonját felé irányította, majd lefotózta. Két perc múlva a twitterem csipogó hangjára lettem figyelmes.

"@Emily_Payne nagyon aranyos a kislányod! @Liam_Payne remek társaságában vigyázunk rá! :) Dan. xx" 

A megjelölés láttán elmosolyodtam. Danielle felé megindultam és szó nélkül megöleltem. Nem tudom hány perce állhattunk úgy, de nem akartam ezt a csodás pillanatot megszakítani, ahogy Dan sem. 

- Hoppá! - hallottam meg Em. hangját a távolból.
- Csak nem megzavartunk valamit? - húzogatta a szemöldökét Louis.


4 megjegyzés:

  1. nagyoon jóóó lööviiiittt gyosan lééécci :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen!:) Örülök, hogy tetszik;)

      Köszi, hogy hozzászóltál! Sok puszi, Wh ite:)

      Törlés
  2. Már szerdán elolvastam telóról de nem engedte elküldeni a kommentet..:s gépről meg nem tudtam lenni mert koleszos vagyok szóval bocsi a késésért..nagyon jó lett.. remélem még a hétvégén felkerül az új rész..hány részesre tervezed?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj, köszönöm szépen! :)) Örülök, hogy tetszett(:
      Hát igazándiból ez még képlékeny, hogy hány részes lesz. Ha az igazat akarom mondani, akkor fogalmam sincs, terveim nincsenek. Amíg van ötletem és vannak olvasóim és kommentelők addig írom. :)

      Köszi szépen, hogy írtál!:)
      Puszi, Wh ite.

      Törlés