2012. november 22., csütörtök

17. Hülye vagy Styles!



" Ne azzal házasodj össze akivel élni tudsz, hanem azzal, aki nélkül nem tudnál élni "

- Kicsim! - rohant oda hozzám anyu majd szorosan átölelt. - Annyira hiányoztál! - súgta bele a fülembe.
- Megjött? - kiáltott ki egy ismerős hang a konyhából.
- Apu? - kérdeztem hangosan.
- Szia Em! - jött ki a konyhából egy mosollyal az arcán.

Bellát kivettem a babakocsiból, majd a nappali felé vettem az irányt. A kanapéra letéve leültem mellé és elkezdtem levetni róla a sok ruharéteget. Anyuék is csatlakoztak hozzám Liammel együtt.

- Szóval. Nem mintha zavarnátok, de hogy kerültök ide? - hajtogattam össze Bellus ruháit.
- Apáddal áthelyeztettük magunkat ide! Szóval itt fogunk élni Londonba. - jelentette ki boldogan anyu.
- Most komolyan? - örültem meg.
- Igen szívem! Tudod nem tudtuk elviselni a hiányotokat. - kezdett el könnyezni a szeme. - És apádnak azaz ötlete támadt, hogy mi lenne, ha áthelyeztetnénk magunkat. - mosolyodott el.
- Ez szuper! - vettem Bellát kezembe. - És velünk fogtok lakni? - érdeklődtem
- Egy kis ideig igen. Holnap megyünk lakást nézni és, ha találunk akkor elköltözünk innen. Nem akarunk Liam nyakán lenni. - simogatta meg a bátyám arcát.
- Jaj, anya... Mondtam már, hogy nem vagytok terhemre. Örülök, ha itt vagytok. - förmedt rá anyura Liam.
- De akkor sem jó, hogy itt vagyunk. Már felnőtt férfi vagy. - reagált anyu. 

Anyuék tovább beszélgettek én meg Bellával a konyha felé indultam meg. Az etetőbe téve csináltam egy kis vacsit, majd elé tettem. Kisebb nagyobb sikerrel elkezdte enni, majd segítettem neki. Miután kész lett anyuéktól elköszöntünk, mivel már késő volt és a szobám felé vettük az irányt. Gyorsan megfürödtünk, majd a pizsamáját ráadva indultam vele a kiságya felé. Hosszasan átöleltem, majd egy jó éjt puszit nyomtam arcocskájára és betettem az ágyba. Őt követve az ágyamba feküdtem és szinte egyből el is aludtam. 

~ 2 hónappal később ~ 

Két hónap telt el, hogy anyuék megjöttek. Már találtak egy szép kis házat, amit meg is vettek és kérték, hogy menjek velük én is, de Liam meggyőzött, hogy maradjak vele legalább nem lesz egyedül. Daviddel a dolgok csak rosszabbak lettek. Nagyon sokat gondolkodtam rajtunk, de arra jutottam, hogyha ezt így húzom tovább csak rosszabb lesz. Fájdalmat okozva neki kimondtam a végszót. Szakítottam vele és azóta nem is hallottam felőle semmit. Nagyon megkedveltem, de semmi értelmét nem láttam annak, hogy együtt maradjunk úgy, hogy közben, amikor vele vagyok Harry-n agyalok. Harry-ről eszembe jutva, még mindig Cara-val van. Minden nap szinte benne vannak az újságban, mint "tökéletes pár". A mai napon lesz a fiúknak egy koncertje, amire Bellával hivatalosak vagyunk. Bár nem akartam menni, de Liam erősködött, hogy számítanak ránk a fiúk. Harry azóta nem is látta Bellát, ami igencsak elszomorít engem. A koncert után a csajokkal elmegyünk bulizni, addig anyu vigyázz Bellusra. A szekrényem előtt állva gondolkodom, hogy milyen ruha lenne alkalmas, majd megakadt a szemem egy nemrég vett ruhán.


Magamra kaptam a ruhámat, feltettem egy kis sminket, majd hajamat kiengedve hagytam. Bella felé vettem az irányt, majd elkezdtem csikizni, amire felnevetett.


"@Liam_Payne @Louis_Tomlinson @Zayn_Malik @Niall_Horan mi már hangolódunk az estére! :) Bellus mosollyal az arcán várja a koncertet, ahol a 4 legjobb pót papája lép fel! Szeretünk titeket Bella & Em xx"

Bellát felöltöztettem, majd útra készen álltunk. A twittert még megnéztem, amikor láttam, hogy Liam válaszolt.

"@Emily_Payne mitől van ilyen jó kedve? Csak nem a szokásos csikizés? ;) Mi is nagyon várjuk már, hogy itt legyetek velünk! Szeretünk! Liam, Zayn, Loui, Niall xx" 
Miután megnéztem a választ egy képet véltem felfedezni. Harry tette ki és a szívem szakadt meg.


"@Cara_Delevigne jó volt veled tegnap! Sajnálom, hogy ma nem lehetsz itt! Szeretlek és sok sikert mára! :) Harry xx"

Idegesen csuktam le a laptop tetejét, majd Bellát magamhoz öleltem. Magamtól elemelve láttam mosolygó arcát, ami felvidított. Ráadtam kis kabátját, majd a nappali felé vettem az irányt, ahol anyuék pihentek meg. A mai napon itt alszanak Liamnél, hogy Bellát ne kelljen ide-oda ráncigálni. Elköszöntem tőlük 1-1 puszival, majd a kocsim felé vettem az irányt. Beültettem Bellát az ülésbe, bekötöttem, majd beszálltam a helyemre és elindultam a helyszínre. A helyszínen Paul várt, aki kezemből kivette Bellát és bevezetett a fiúkhoz. Mindenkit köszöntöttem kivéve egy személyt, aki nem is vett rólam tudomást. Ami a legszomorúbb, hogy Bellára sem vetett egy pillantást sem. Louis a mobilját elővéve fotózta le a fiút, aki mellett Paul szinte már majdnem a kezébe nyomta Bellát, de ő csak a mobilját bújta. 


"@Harry_Styles Ha már nem veszed a fáradságot, hogy meglátogasd, akkor amikor VÉGRE láthatod és ott van melletted ne a telefonodat bújd, hanem törődj vele. Mi a franc van veled Styles?.... Louis."

Gondolom elolvasta a tweetet, amit Loui írt neki, mert telefonjából felnézve dühösen nézett felénk. Bellára nézett majd megsimította az arcát. Bella át akart menni hozzá, de Harry ezt nem engedte, mivel távozott köreinkből. A fiúk elindultak a színpad felé és elkezdődött a koncert. Eleanor és Lexi is megérkeztek így már közösen élveztük a koncertet. Elmeséltem nekik, hogy Harry mit csinált, illetve mit nem csinált Bellával. Teljesen ki voltak akadva. Szerintük Cara miatt ilyen Harry. A koncert lemenetele után a fiúk egyből felénk vették az irányt. Harry a legtávolabbi fotelba ült le, mit sem törődve velünk. Liaméktől elbúcsúztunk, majd El elszólta magát, hogy hova megyünk. Bellát felöltöztettem, majd útnak indultunk. 

*Harry szemszöge*

A mai koncertre Liam elhívta Emily-t és Bellát is. Mit sem törődve semmivel bújtam a telefonomat, amikor megláttam, hogy Em tweetelt ki a fiúknak egy képet. Nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen idegenek leszünk egymással, hogy már a pót papák szerepéből is kihagy engem. Nagyon rosszul esett így, amikor megérkeztek láthatóan a tudtára adtam, hogy nem érdekel. Paul feltűnően közel hozta hozzám Bellát, majd Louis twitteren közölte velem körülírva, hogy mekkora barom vagyok. Elindultam a színpad felé, mivel lassan  fellépünk és gondolkodtam. Nem gondoltam volna soha, hogy ennyire rosszba leszek Emilyvel és Bellával. Bellával nem tudom miért viselkedtem így, egyszerűen csak Emilyre voltam mérges, ami kihatott Bellára is. A koncertet lezavartuk, majd visszamentünk a csajokhoz a váróba. Leültem a legtávolabbi fotelba, majd figyeltem az eseményeket. Miután Emilyék elmentek Louis huppant le mellém. 

- Hülye vagy Styles, tudtad? - húzódott mosolyra a szája.
- Nem, nem tudtam. - bújtam a mobilomat továbbra is.
- Na ide figyelj! - kapta ki kezemből a telefonomat. - Ne légy seggfej és ne viselkedj így Emilyékkel! - vetett rám egy dühös pillantást.
- Add vissza a mobilomat! - nyújtottam felé a kezemet.
- Nem! - vágta rá - Miért viselkedsz így Emilyvel? 
- Nem viselkedek vele sehogy! - nyögtem ki.
- Hát ez az! Nem törődsz vele se, se Bellával. - oktatott ki.
- Majd törődik velük David. Ez az ő dolga, nem az enyém. Ja, meg ti négyen név szerint: te, Zayn, Niall és Liam,  hadd idézzem Emily-t a pót papái... - csúszott ki a számon
- Szóval ez a bajod?! Figyelj, mi minden nap meglátogatjuk őket, ha van próba vagy stúdiózás, ha nem. Két teljes hónapja nem láttad őket. Emily beszélt velünk, mivel tudja, hogy rá úgymond "nem vagy kíváncsi" miközben mindannyian tudjuk, hogy majd megőrülsz érte. Amikor elment direkt velünk hagyta Bellát, hogy te is eltudj jönni és lásd őt, de te ezzel nem éltél. Akkor mondd Harry...miért várod, hogy pót papának nevezzen? És a másik meg...Daviddel szakított. - kacsintott rám a monológja végén.
- Szakított? - döbbentem le.
- Igen! - mosolyodott el.
- Srácok, van mára valami programunk? - kérdeztem meg hangosan, hogy mindenki hallja.
- Nem! - szólaltak fel egyszerre.
- Liam, a csajok hova mentek bulizni? - érdeklődtem.
- A funkybuddha-ba. Miért? - húzta fel a szemöldökét.
- Nincs kedvünk ma bulizni menni? - mosolyodtam el.

A fiúk helyeselték az ötletemet így útnak indultunk. Louis felhívta Eleanort, hogy legalább ő tudjon a meglepetésről, amikor a kocsival a funkybuddha előtt álltunk meg. Mindannyian kiszálltunk, majd gyorsan besiettünk, hogy a rajongók ne vegyenek észre. 

*Emily szemszöge*

Már vagy egy órája itt bulizunk a csajokkal a funkybuddhában. Végre élhetem a mindennapi kis szingli életemet Bellával együtt. Eleanor és Lexi rendesen kietettek magukért. A pasik csak úgy tapadnak rájuk, de mi csak a parkett közepén hárman táncolunk. A telefonomat előkapva fotóztam le a csajokat, majd ki tweetelem.


"@Eleanor_Calder @Lexi_Peterson Kitettetek magatokért rendesen! Két legjobb barátnőmmel élvezzük az estét! Köszönöm szépen, hogy vagytok nekem! Emily xx"

A telefonomat a táskámba téve mentünk a csajokkal a pult felé egy újabb italért. Gyorsan lehúzva indultunk vissza a táncparkettre, amikor egy kézpárt véltem felfedezni a derekamon. Ijedten megfordultam, amilyen gyorsan csak tudtam és meglepő látvány fogadott. A szám mosolyra húzódott, pedig nem is akartam. Az alkohol miatt volt biztos. Eleanorék után néztem, de nem láttam őket. Harry a pult felé vezetett és leültünk ott a bárszékekre. Kért magának és nekem is italt.

- Mit keresel itt? - mosolyogtam, mint a tejbe tök.
- Mennyit ittál? - húzódott mosolyra a szája, majd lehúzta az italát. 
- Hát, nem sokat! Becs...Be...Begyszó! - próbálkoztam a szó kimondásával.

Hatalmas mosoly kerekedet szájára a bénázásom miatt, majd még 2 italt kért. Gyorsan lehúzta őket, majd az enyémet is gyorsan megittam. Kezemet megfogta és elindult velem a táncparkettre. Már egy ideje táncolhattunk, amikor éreztem, hogy kezd ez a dolog mássá átmenni. A tánc közben keze a fenekemen pihent meg és nyakamat csókolgatta. Kicsit eltávolodtam tőle.

- Harry...Cara... Ne csináld ezt! - mondtam smaragdzöld szemeibe.
- Téged szeretlek Emily! Nem érdekel Cara! - simította meg az arcomat, majd ajkaimra lehelt egy csókot.

Kezemet nyaka köré fontam, majd csókunk kezdett egyre vadabb és vadabb lenni. Mivel már elég késő volt a szórakozóhelyen kevés ember volt jelen. Harry egyszer csak felkapott az ölébe így én lábaimat a dereka köré fontam. Elvitt egy eldugott helyre majd lefektetett a kanapéra. Vadul csókolt, ami tele volt érzelmekkel és vággyal. Éreztem, hogy szeret és vágyik rám, ahogy én is rá. Ellöktem kicsit magamtól és csillogó szemeibe néztem.

- Ne itt! - mondtam mosolyogva és értette a dolgot.

Kezemet megfogta és felhúzott a kanapéról. Sietős léptekkel indult el a hely kijárata felé, majd, amikor kiértünk egy taxit intett le, mivel mind a kettőnkben kellőképpen volt alkohol. A sofőrnek elmondta a címet, ahova szándékozunk menni, majd 10 perc alatt meg is érkeztünk. Csodálkozva szálltam ki, mivel nem a megszokott helyen voltam. Harry kifizette a sofőrt majd imbolyogva bár, de mellém jött. Megfogta a kezemet, majd elindult velem a bejárat felé. Elővette zsebéből a kulcsot és a harmadik próbálkozásra bár, de kinyitotta. A lakásba beérve a konyhába sietett, majd öntött egy kis pohár alkoholt még. Két pohárral a kezében sietett felém, majd kezembe adta. Koccintottunk és lehúztuk mind a ketten. A poharakat a földre dobta, majd szám felé közelített az övével. Derekamon pihent keze már a fenekemet barangolta be, miközben vadul falta ajkaimat. Nem kellett sok, felemelt az ölébe én dereka köré fontam a lábaimat, majd elindult velem a lépcsőn és betört egy szobába. A szememet kinyitottam, majd kezdett minden forogni körülöttem. Harry-re tekintettem, aki folyamatosan vigyorgott, látszott, hogy ő sem tiszta már. A ruhámat próbálta levenni, amit kisebb nagyobb sikerrel teljesített is. Testemet édes csókokkal lepte el, majd ismét megállapodott ajkaimnál. A pólóját lesegítettem róla, majd az övével kezdtem el babrálni. Miután mind a kettőnkön csak fehérnemű volt a derekamat átkarolva indult el felfele keze a melltartómhoz. Kikapcsolta, majd büszkélkedve lebegtette előttem, mintha olyan nagy dolog lenne, hogy sikerült kikapcsolnia, majd ledobta a földre. Egyik kezemet a nyaka köré vontam, majd magamhoz húztam és szenvedélyesen megcsókoltam. Csókunk közben keze bebarangolta a testemet, majd a bugyimat kezdte el leimádkozni rólam. Másik kezemmel hátát cirógattam illetve haját túrtam, majd kezem lejjebb csúszott és róla is lekerült az utolsó ruhanemű. Csókunk folyamatos volt és vad. Egy percre nyitottam ki a szememet csókunk közben, majd belemosolyodtam. A telefon hangos csörgése ébresztett fel. Derekamat egy kéz ölelte át, így óvatosan kibújva belőle keltem fel és indultam a ruhadarabjaim keresésére. A ruháimat fogva indultam el a fürdő keresésére, majd, amikor meglett felvettem.

- Emily, hol vagy? Aggódok érted! - szólt bele Liam.
- Liam...könyörgöm ne kiabálj! Biztonságban vagyok, mindjárt hazamegyek! - nyugtatgattam le bátyámat miközben a bugyimat húztam fel magamra.
- De hol vagy? Érted menjek? - hadarta el.
- Nem kell, most leteszlek! Otthon találkozunk. Puszi - köszöntem el tőle, majd letettem.

A többi ruhát magamra kapva indultam el halkan fürdőből a szobába. A fejem iszonyatosan fájt, így a lépcsőn lemenve a konyhába mentem valami gyógyszert keresni. Nem találtam sehol, így útnak indultam. Fogtam egy taxit és a címet bediktáltam. Az úton folyamatosan a tegnap esti történéseken gondolkodtam, amikor a taxis rám förmedt, hogy ki kéne szállnom. Kifizettem, majd az ajtónk felé vettem az irányt. A kulcsot belehelyeztem, majd elforgattam, beléptem, majd magam után becsuktam. Nem hittem a szememnek, amikor megfordultam. A fiúk ott ültek és a csajok is. Mindenki mosolygott rám mint a vad alma kivéve Liam-et. Lehajtott fejjel közeledtem feléjük, majd megálltam. 

- Hol a fészkes fenében voltál? - emelte fel a hangját Liam.

1 megjegyzés: