2012. november 11., vasárnap

14. Előbb utóbb úgy is megtudtad volna.

" Úgy látszik a híres One Direction banda szívét meghódította egy kislány. A hírek szerint Liam Payne húgának, Emily Payn-nek kislányáról van szó. Nincs olyan nap, hogy ne kapnák le őket kezükben a csemetével, ami valljuk be, nagyon szép gesztus a fiúk részéről, azonban a lesifotósok képe alapján úgy látszik Harry Styles nem csak a kislány iránt érdeklődik. A minap, a banda sétált New York utcáin, Harry kezében a kislánnyal viszont másik kezével Liam húgának kezét szorongatta. A látottak alapján remek apa lesz, vagy már most az? Sejtésünk szerint egy kapcsolat van kialakulóban. Talán a szívtipró Harry Styles feje lágya végre benőtt volna? A másik fontos kérdés, hogy vajon Liam Payne mit szól ehhez az egészhez, hogy barátja és húga között különös kapcsolat van? Harry mi innen üzenjük, hogy aranyosak vagytok, de reméljük nem csak 1 hónapig."

Hirtelen nem tudtam, hogy örüljek vagy sírjak. Csak ültem az asztalnál és az újságot bámultam. Anyu zavarta meg gondolkodásomat, amikor egy tányér rántottát tett elém.

- Ne is foglalkozz a cikkel! - puszilta meg a fejemet, majd kivette az újságot a kezemből.
- Nem tudok vele nem törődni...annyira rossz, hogy minden léptüket figyelik. Mi van, ha most engem is támadni fognak és utálni? - kezdtem el a kajámat babrálni.
- Nem törődsz velük, ennyi az egész kicsim. Most, ha én azt mondom ugorj a kútba, beleugrasz? - fordult felém összefont karral.
- Nem...persze, hogy nem, csak tudod, hogy nem szeretem, ha elsőre elítélnek és véleményt alkotnak. - tettem egy falatot a számba.
- Tudom, de most az egyszer hagyd annyiban. A kedvemért. - kapta fel a táskáját.
- Rendben, dolgozni mész? - érdeklődtem.
- Igen, majd este jövünk apáddal. Szeretlek kicsim! - adott egy puszit, majd kilépett az ajtón.

Végzetem a reggelivel, majd Bella elől elvettem az üres kis tányért, majd az enyémmel együtt betettem a mosogatóba. Kivettem az etetőből és szorosan magamhoz öleltem. A kanapéra ültünk le, majd letettem egy picit a szőnyegre a játékaihoz. Oldalamra feküdtem és úgy csodáltam őt. Viccesebbnél viccesebb fejeket vágott a babáira. Már a könnyem is folyt annyira nevettem.

"@Harry_Styles @Liam_Payne @Louis_Tomlinson @Zayn_Malik @Niall_Horan bocsi, ha felébresztettünk titeket. De ezeket a fejeket látnátok! :DD Puszilunk Bella, Emily xx"

Ahogy ki tweeteltem a fiúknak a képet, 5 álmos szempárral találtam magamat szemben. Harry csak mosolyogva szinte csukott szemmel jött oda hozzám és nyomott egy csókot a számra. A fiúk a konyha felé vették az irányt kivéve Harry-t. 

- Ma elviszlek vacsorázni! - dőlt az ölembe.
- De mi lesz Bellával és a koncerttel? - érdeklődtem miközben fürtjeivel játszadoztam.
- Liamék vigyáznak rá, és koncert után mennénk. Benne lennél? - nézett rám kutyakölyök szemeivel.

- Rendben! - hajoltam le és adtam neki egy csókot.

A nap további részében egyedül voltam otthon Bellával, mivel a fiúk még egy utolsó próbával készültek a koncertre. Mivel ez az utolsó napunk New Yorkban a csajokat még utoljára áthívva töltöttük el a napot. A koncertre mivel még Bella kicsi nem mentünk. Épp Bellát etettem, amikor az ajtó csapódását hallottam. A konyhába 5 fáradt fiú jött be. Arcomra mosoly kerekedett, miközben Bellus etetését befejeztem.


- Jó estét uraim. - törölgettem le a kislányom száját.
- Sziasztok! Mi a kaja? - ölelt meg Niall.
- Hűtő! - mutattam a tárgy felé.

Bellát a kezembe véve indultam el vele a szoba felé.

- Ma ne menjünk, majd otthon bepótoljuk. - simogattam meg Harry kezét.
- De...- kezdte el a mondanivalóját, de félbeszakítottam.
- Semmi de Harry...fáradt vagy, pihend ki magadat és bepótoljuk. - nyomtam egy csókot a szájára, majd elmentem Bellát lefürdetni.

Mikor kész lettem vele az idő már jócskán eltelt. Bellát még a mai napon utoljára átöleltem és betettem a kiságyba. Gyorsan a fürdőbe siettem, hogy én is elvégezzem az esti teendőimet, majd pizsamámat magamra kapva indultam el halkan az ágyam felé. Az ágyban egy alvó alakot véltem felfedezni. Óvatosan bebújtam mellé.

- Végre, hogy megjöttél. - húzott magához közelebb.
- Azt hittem már alszol. - fordultam meg, hogy szembe legyek vele.
- Megakartalak várni. - mosolyodott el. - Nem lenne kedved Bellával hozzám költözni? 
- Micsoda?? - döbbentem le.
- Nem kötelező, csak jó lenne, ha velem lehetnél minden percben. Legalább így egy család lehetnénk. - mosolyodott el, majd ajkaimra egy csókot lehelt.
- Még átgondolom Harry. De nagyon kedves gesztus tőled. - öleltem át, majd álomra hajtottam fejemet.

Reggel a nagy nyüzsgésre keltem fel. A bőröndök már bepakolva sorakoztak az ágyam előtt. Harry jó korán kelhetett, ha az én cuccaimat is bepakolta. Bella már nem volt a kiságyában így elindultam a konyha felé. 

*Harry szemszöge*

Reggel nem bírtam sokáig aludni, mondhatjuk, hogy jó korán keltem. A szekrényből a bőröndöket elővettem és elkezdtem pakolni. Legalább nem kell majd ezzel kapkodni mielőtt hazamegyünk Londonba. 1 órás pakolás után Emily még mindig békésen aludt az ágyban. A kiságy felé nézve láttam, hogy Bellus már felébredt, így egy kis ruhát keresve neki felöltöztettem majd lementem vele a konyhába. Liam anyukája már a reggelivel várt minket. Bellát betettem az etetőszékbe majd etetni kezdtem kisebb-nagyobb sikerrel.

- Nagyon rendesek vagytok Emilyvel. - fordult felém.
- Szívesen segítünk neki, szeretjük őt és Bellát is. Most már ők is a családunk részei. - húztam mosolyra a számat.
- Tudod...Emily nagyon szeret téged. Nem mondta mielőtt kérdezed, csak látom rajta. Vigyázz rá légyszíves!  Nem akarom, hogy megint csalódjon. Annyira rossz volt elveszíteni. El sem tudod képzelni, hogy milyen érzés volt, amikor azt a kis cetlit megtaláltam. előbb Liam ment el, utána meg ő. Most meg szinte egész nap üres a lakás, ami egykoron két szeleburdi gyerekkel volt tele. - folyt végig arcán egy könnycsepp.
- Ne tessék aggódni. Nem szándékozom megbántani Emily-t, hiszen az életemet is odaadnám érte. Ő a mindenem Bellával együtt, akit már lányomnak tekintek. - sétáltam oda és felé nyújtottam egy zsebkendőt.

Bellához sétált, majd kivette az etetőből és szorosan megölelte. Folyamatosan a szavai járkáltak a fejemben. El sem tudom gondolni tényleg milyen rossz lehetett nekik, hogy elvesztették úgy mondd mind a két gyereküket. Gondolkodásomból két kéz zökkentett ki, amik a derekam köré fonódtak. 

- Jó korán kelhettél. - fúrta bele arcát a hátamba.
- Nem bírtam aludni. - fordultam felé, majd egy csókot nyomtam homlokára. 

Miután mindenki meg reggelizett, Bellát átöltöztettük, a bőröndöket lehoztuk, majd leültünk egy kicsit még beszélgetni a nappaliba. Emily szeme könnyes lett, majd a búcsúzkodás következett, ahol már Liammel együtt sírva ölelték meg anyukájukat. Az ajtónál csöngettek, ami azt jelentette, hogy megjött értünk a kocsi. Mindenki elbúcsúzott Liamék szüleitől, majd útnak indultunk a repülőtérhez. 20 perc kocsikázás után már riporterek száza várt a repülőtéren. Emily jött mellettem Bellával a kezében és próbálta magát és Bellát takarni ahogy csak tudta. A bőröndöket leadtuk, majd felszálltunk a magángépünkre. Imádtam, hogy ilyenkor sztár vagyok és nem kell idegenek mellett üldögélnem órákat. Elfoglaltuk a helyünket, majd felszállásra készen álltunk. Louisról csináltam egy képet, amit ki is tweeteltem a rajongóinknak.



"@Louis_Tomlinson Már úton hazafele Londonba! Pár óra és leszállunk. Harry xx."

Mindössze pár órás út után fáradtan szálltunk le a Londoni repülőtérre. Már jócskán este volt, így mindenki a 1D ház felé vette az irányt. Emily berohant a házba, mivel már Bella kezdett nyűgös lenni. A fiúkkal kivettük a bőröndöket, majd bevittük a házba. Mivel elég nagy a házunk így sok-sok vendégszobával rendelkeztünk. Emily a kanapén nyugtatgatta a most már alvó Bellát, így elé álltam és felhúztam. Egy szobába vittem be, ahol egy kisebb ágy volt. 

- Ez Bella szobája ma, te meg velem alszol, ha így jó lesz neked! - nyitottam be a szobába.
- Persze, úgy is szoknia kéne a rendes ágyat. Köszönöm Harry. - nyomott egy puszit az arcomra.

Bellát elhelyezte az ágyon majd körülvette őt párnával, majd felém vette az irányt. Az ajtót becsuktuk, majd bevezettem őt a szobámba. Emily leült az ágyra majd elmosolyodott. Közelebb léptem hozzá és szenvedélyesen megcsókoltam.

*Emily szemszöge*

Csókunk közben hátradöntött és az ingemmel kezdett babrálni. Mind a ketten belemosolyodtunk a csókunkba és néha el-el távolodtunk egymástól. Ingem utolsó  gombját gombolta ki miközben én a pólóját szedtem le róla. Övéhez nyúltam és kicsatoltam azt, majd ő ugyan így tett. Már fehérneműben feküdtem, amikor felállt és a szekrényéhez sétált, majd az ajtóhoz. Tisztán hallottam, hogy az ajtót bezárta, majd elindult felém.

- Csakhogy ne zavarjon meg minket senki. - jött fölém, majd hosszasan megcsókolt.

Melltartómat szórakozott, majd amikor lehámozta rólam a bugyim felé nyúlt.

- Biztos akarod? - nézett bele zöld szemivel az enyémbe.
- Szerinted itt tartanánk, ha nem akarnám? - húztam fel a szemöldökömet.

Válaszául elmosolyodott, majd leszedte rólam a bugyimat. Boxeréhez nyúltam majd én is leszedtem róla. Észveszejtő éjszakán estünk keresztül. Az első közös alkalmunk együtt, amiben tisztán lehetett érezni, hogy mennyi, de mennyi érzelem volt benne. Tudtam, hogy szeret, éreztem. Reggel arra keltem, hogy hátamat cirógatja. Felé fordultam és megcsókoltam. Nem tudtam elképzelni, hogy lehet-e nálam boldogabb ember most.

~ 2 héttel később ~

Minden rendben volt Harry-vel és velem. Rengeteget gondolkodtam azon, hogy odaköltözünk hozzá Bellával, de még mindig nem tudtam döntést hozni. Mióta újra itthon vagyunk bepótoltuk a vacsorát és egy szállodában töltöttük utána az estét. Minden nap meglátogat minket a fiúkkal együtt és van, hogy néha néha itt is alszik. Liam még mindig nem bízik annyira Harry-ben mivel fél, hogy összefog törni. Újra elkezdtem táncolni és modellkedni. Hál istennek El-el vagyok egy "pár" a fotózások során így nagyon sokat tud segíteni. A tegnapi próba miatt nem beszéltem Harryvel és Liam is csak késő este érhetett haza. Reggel korán keltem, mivel egy fotózásra kellett sietnem. Bella már az ágyból figyelt, már tud kapaszkodás nélkül is állni és lassan terveim szerint már a kezem fogása nélkül is tud járni. Kivettem az ágyból, majd lefektetve az ágyamba visszabújtam hozzá egy kicsit lustizni. Szorosan magamhoz szorítottam és megcsikiztem amire hangos nevetésbe tört ki. Felkelve az ágyból mobilomat előkaptam majd lefotóztam az én kicsimet. 


"@Liam_Payne mi már fent vagyunk. Lassan nálad fog így lustálkodni a kis hölgy! :) Szeretünk, Emily, Bella xx"

Bellát kézbe kapva átrohantam Liam szobájába és letettem mellé. 

- Köszi, hogy vigyázol rá! - nyomtam egy puszit mind a kettejüknek.
- Nincs mit! Tudod, hogy szívesen vigyázok rá, de lehet ma elviszem próbára, ha nem baj. - vette ölébe Bellát.
- Dehogy baj, majd hívlak. Jók legyetek. - indultam el az ajtó felé.


A szobámba sietve felvettem egy cicagatyát arra meg egy szürke pulcsit és táskámba beledobva a mobilomat  kocsikulcsot elvettem és indultam is az ügynökség felé. 10 perc múlva már a kocsimból kiszállva álltam a munkahelyem előtt. Belépve köszöntem mindenkinek, majd a terem felé vettem az irányt. El-t tekintettem meg a folyosó végén, amint egy újsággal a kezében jön velem szembe. 

- Hogy vagy Emily? Remélem semmi butaságot nem csináltál! - ölelt át szorosan barátnőm.

- Teljes mértékben jól vagyok. Miért kellett volna butaságot csinálnom? - toltam el magamtól és kérdően néztem rá.
- Úr isten! Te még nem is tudod? - arca komoly lett és meglepődött.
- Mondd már el mit kéne tudnom! Mi a fene folyik itt Eleanor? - kezdtem dühös lenni.
- Előbb utóbb úgy is megtudtad volna.. - sóhajtott egyet, majd a földre szegezte a tekintetét.
- El...mondd el nyugodtan, semmi baj nem lesz.
- Miután meglátod nem így fogod gondolni. - nézett bele szemeimbe.
- Nem baj, tudni szeretném akármi is az. - húztam mosolyra a számat. - Szóval?
- Tessék! - nyújtotta felém az újságot. - De légyszíves ülj le mielőtt megnézed. - fogta még mindig az újságot.

Elindultam a sminkszoba felé az újságot szorongatva, majd köszöntöttem a sminkest és beültem a székbe. Az újságot kinyitva könnybe lábadt a szemem.

1 megjegyzés: