2012. november 3., szombat

12. Ez a te hibád

- Peter elrabolta Bellát.! - kezdett el jobban sírni.

Csak döbbenten álltam ott és az utolsó szavai kavarogtak a fejemben. "Elrabolta Bellát". Ki tudja, hogy most hol lehet egyáltalán látjuk-e újra?!

- Ez a te hibád Emily! - mondtam komoly arccal a szemeibe, majd felmentem a szobámba. 

A szobámban csak ledőltem az ágyamra és gondolkodtam, hogy mit kéne most csinálni. Gépemet elővettem és ölembe helyeztem és bekövettem Petert. Nem tettem volna máskülönben csak Bella miatt, hátha ott látunk róla valami életjelet. Megnéztem az adatlapját és láttam egy nemrég feltett képet Belláról, akit egy nő csókolgat. Bella nevét átváltoztatta Anne-re. Dühösen csaptam le a laptopomat, majd az ágyra helyeztem magam mellé. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen fog történni, hogy Peter tud ilyen aljas lenni. Dühöngésem az ajtó kopogása zavarta meg.

- Gyere, akárki is vagy! - szóltam oda.

*Louis szemszöge*

Egész próbán olyan fura volt nekem Harry. Már nagyon régóta ismerem, hogy tudjam, mikor van valami baja. A próba végén hazaindultunk és váratlan hír várt otthon. Emily kisírt szemekkel jött oda hozzánk, hogy Bellát elrabolta Peter. Barátomra nézve láttam, hogy tekintete komoly lett és üveges. Egy ideig csöndben volt, majd Emilyhez nem éppen kedves szavakkal szólt, majd felrohant az emeletre.

- Igaza van. - rogyott a földre Emily, akinek még jobban folytak a könnyei.
- Dehogy is kicsim! - hajolt le hozzá anyukája.
- Nem a te hibád Emily! - öleltem meg most már én is, majd követtek a többiek is.
- Felmegyek beszélek vele! - szólt oda Liam.
- Hagyd, inkább én. - indultam el az emeletre.

Először benéztem Emily szobájába, mivel amióta Emilyék hazajöttek ott szokott aludni, de nem találtam így elindultam a szobája felé. Megálltam és bekopogtam, amit egy "gyere, akárki is vagy" követett. Bementem majd láttam Hazza dühvel teli tekintetét. Leültem az ágyra közvetlen mellé és átöleltem.

- Tudom nehéz neked, ahogy nekünk is, de Harry... nem kellett volna ilyet mondanod Emilynek. Akárhogy is érzed, de neki a legnehezebb. - távolodtam el tőle, hogy a szemeibe nézhessek. 
-  Louis...én azt a kislányt lányomként szerettem... és most nincs. - kezdett folyni a könnye. - Ebben Emily a hibás, ha nem engedi, hogy Peter elvigyek akkor most itt lenne velem és nevetne rám, ahogy szokott, hozzám bújna apró kis testével és együtt játszanánk és aludnánk. Olyan boldog család lehettünk volna, Én Bella és Emily. - öntötte ki a szívét.
- Harry, Bella vissza fog jönni és minden rendben lesz, megtaláljuk, de addig is... maradj Emily mellett és ne legyél vele ilyen. Rád a családjára és Liamre van most szüksége. - húztam fel az ágyról.
- Igazad van Loui. - indultunk el az emeletről.

Leértünk a nappaliba, ahol már csak a család tagjai és persze a bandatagok voltak. Leültünk a kanapéra, Harry meg odament Emilyhez.

*Emily szemszöge*

Igaza volt Harrynek...Az én hibám miatt nincs most itt közöttünk Bella. Nem kellett volna engednem, hogy elvigye. Leültem a kanapéra, majd anyu kikísérte a rendőröket. Fejemet kezembe temettem és csak sírtam. Már jócskán sötét volt és a szobába meg volt fagyva a levegő. Senki sem szólt senkihez, mindenki csak aggódott. A lépcsőről lábak lejövetelét lehetett hallani, amikor arra eszméltem, hogy Harry ül mellettem. Kezemet megfogta és egy csókot nyomott a számra. Könnyeimet letörölte, de hiába, rádőltem és csak sírtam. Finom illata, csak úgy áramlott be az orromon, szíve dobogását tisztán hallottam, ami miatt kicsit megnyugodtam. A többiek kezdtek fogyni körülöttünk, mindenki ment aludni, vagyis próbált. Egyszer csak arra eszméltem, hogy Harry ölbe kap és felvisz az emeletre. Az ágyra letett és egy csókot nyomott a számra.

- Ne haragudj, nem akartam azt mondani, amit mondtam. - fogta meg a kezemet és közben csillogó szemeivel nézett.
- Harry...igazad volt, miattam van ez az egész. - átöleltem majd egy lágy csókot leheltem ajkaira.

Fogtam a pizsamámat és bementem a fürdőbe. Egy forró zuhanyt vettem, majd magamra kapva a ruhámat befeküdtem Harry mellé az ágyba. Szorosan magához húzott és egy utolsó puszit nyomott a fejemre elalvás előtt. Csak feküdtem az ágyban és néztem magam elé a sötétben. Bellán járt az eszem, meg kell találnom. Óvatosan kibújva Harry kezei közül pizsamában indultam útnak, hogy megkeressem Bellát. Nem érdekelt, hogyha megnéz valaki, engem csak egy cél vezérelt, Bella. New York sötét utcáin csavarogtam, amit csak a lámpák világítottak meg. Itt-ott részeges emberek szólongattak meg, de rájuk sem figyelve mentem tovább. Peter régi lakásához értem, majd láttam, az eladó táblát, így még jobban elkeseredtem. A telefonomat elővéve figyeltem a twittert, ahová Peter egy újabb képet tett ki. 


"@Peter_Halton Imádom, de mosollyal az arcán jobban. Bárcsak visszatérne az a mosolygós kislány, akit elkezdtem nevelni. "

Meglátva a bejegyzést muszáj voltam válaszolni, hiszen elöntött a düh. Leültem egy padra, amit egy lámpa fénye világított meg, majd elkezdtem pötyögni.


"@Peter_Halton Talán, ha újra az anyukájával lenne visszatérne a mosolya. Hiányzik nekünk, kérlek hozd vissza! Emily xx"

A telefonomat nézegetve és várva a választ rábukkantam egy telefonszámra. Peter anyukája adta meg még régen, hogyha valami gond van akkor itt elérem. El is felejtettem, hogy még benne van a száma, hiszen azóta már telefont is cseréltem. A számot tárcsáztam és vártam. Már épp le akartam tenni, amikor egy álmos hang szólt bele.

- Igen, tessék? - kérdezte egy női hang a vonal másik feléről.
- Jane! Te vagy az? - pattantam fel a padról.
- Igen, ki az? - kezdett hangja ébredezni.
- Emily Payne vagyok, emlékszel rám? 
- Emily, szia. Miért kerestél? - érdeklődött.
- Jane... Peter elvitte a lányunkat a tudtom nélkül. Aggódom érte, mivel twitteren úgy tüntette fel Bellát, hogy Anne és nem jelentkezik. Nem tudom telefonon elérni és fogalmam sincs, hogy hova vitte a lányomat, de nagyon aggódunk érte. - kezdtem el sírni.
- Micsoda?? - döbbent le. - Ezt nem hiszem el... tegnap itt volt nálunk és megmutatta nekünk Bellát. Katy-vel jött és, mikor indulni kezdtek azt mondták, hogy most hazaviszik neked Bellát. 
- De nem jött vissza. Mondom, twitteren van kint egy kép róla meg Katy-ről. És a kép címe, hogy Katy és Anne. Miközben az Bella... - kezdett hangom folyamatosan elcsuklani.
- Jaj kicsim, nyugodj meg. Megmondom Katy címét, hátha oda mentek. Ne aggódj, biztos minden rendben van Bellával. - nyugtatgatott majd lediktálta a címet.
- Köszönöm szépen Jane! Majd hívlak, ha történt valami.-  raktam le a telefont, majd elindultam haza, hogy egy normális ruhában legyek mivel már kezdtem fázni.

Már pirkadt, amikor hazaértem. A nappaliban aggódó tekintetek figyeltek rám. 

- Hol voltál? Már aggódtunk érted. - rohant oda hozzám Harry.
- Csak kiszellőztettem a fejemet. Felhívtam Peter anyukáját és megadta Katy címét. - mondtam a többieknek Harry válla fölött.
- Akkor induljunk! - álltak fel a többiek és felrohantak az emeletre.

Mi is így tettünk Harryvel. Magamra kaptam egy cicagatyát egy hosszú pulóvert és egy barna sarut, majd útnak indultunk. Anyu felhívta a rendőrséget és, amikor a megadott címhez érkeztünk már ott vártak. Felsiettünk a címen lediktált névhez és ajtóhoz, majd becsöngettünk. A lakásból egy rohanó ember hangját hallottuk, majd kinyitotta az ajtót és nem hittünk a szemünknek...

Sziasztok!
A bejegyzés alatt található egy vélemény "sáv" ahol kipipálhatjátok, hogy tetszett-e vagy sem a rész. Örülnék, ha pipálnátok, vagy dobnátok pár komit illetve szólnátok, ha valamin kéne változtatnom.
http://www.youtube.com/watch?v=xGPeNN9S0Fg nem tudom láttátok-e már, de nekem könnyet csaltak a szemembe a fiúk. Nagyon egyszerű a klip, de nagyszerű. Innen is nagy gratulációmat küldöm a fiúknak.
Puszillak titeket, White. 


8 megjegyzés:

  1. ááá :$ nagyon tetszik és a legjobb résznél hagyod abba :$ siess a kövivel :) már nagyon várom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen nagyon jólesik! :))

      Puszi, White

      Törlés
  2. uramisten hamar aköviit :D de tényleg gyorsan :-*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Siettem ahogy csak tudtam!:)
      Köszönöm szépen, hogy olvasod és írsz hozzászólást is!:)

      Puszi, White.

      Törlés
  3. egyszerűen imádom hamar a következőt ^^ :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, próbálom élvezetessé tenni a történetet:))

      Puszi, White.

      Törlés
  4. nekem iszonyatosan tetszik és ha az ajtóban nem az a görény Peter fog állni és Harry nem húz be neki egy nagyot akkor én egy olyan asztal felborítós mém leszek haha:'DD nekem nagyon tetszik bár azt írtad az elején hogy Lexi-val jóba lesznek de auóta nem is szerepelt hiányzik a jelenléte de nagyon tetszik folytatást!:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagy mosolyt csaltál az arcomra :DDD
      Lexit is visszahoztam, de majd olvashatod. Örülök, hogy tetszik a blog, próbálom minél élvezetesebbé tenni, ahogy csak tudom. Köszönöm szépen, hogy írtál. További jó olvasást!:)

      Puszi, White.

      Törlés