2012. november 25., vasárnap

18. Akkor ti most együtt vagytok?


Sziasztok! Az előző résznél nem gyűlt össze az 5 komi!:\ Nem tudom miért, talán ennyire rosszra sikeredett? Ennek ellenére meghoztam a 18. részt!:) Remélem tetszeni fog. A következő viszont már 5 komi után jön. Elkezdtem tervezgetni egy új blogot, aminek a bevezetőjét már meg is írtam. Nézzetek be, ha van kedvetek és szívesen olvasnátok! :) ( http://love--faith--hope.blogspot.hu/ ) Legyen szép napotok és kitartást a jövő héthez! :* Puszi, Wh ite :)) 
"Az életben a legnagyobb kihívás találni valakit, aki ismeri az összes tévedésed és hibád, de mégis a legjobbat látja benned"

- Nyugi Liam, látod, hogy jól van, semmi baja nincs! - jött oda mellém El széles mosollyal az arcán.
- Liam mindent elmagyarázok esküszöm, csak hadd öltözzek át! - néztem rá kérlelő tekintettel, majd bólintott.
- Rendben, de utána várom a magyarázatot!

A csajokkal elindultunk a szobám felé. Mind a kettejük arcán hatalmas mosoly volt. Belépve a szobámba láttam, hogy Bella ágya üres.

- Bella? - fordultam a két lány felé.
- Anyukádék átvitték magukhoz, majd este hozzák! - léptek mellém és elvonszoltak az ágyig.
- Na, mesélj! Mindent tudni akarunk! - ültünk le az ágyra, majd kíváncsi tekintettel figyeltek engem.

*Liam szemszöge*

Miután megérkeztünk tegnap a funkybuddhába, mindenki másfele ment. Megtaláltam Eleanorékat és Louisékat, de Emily-t sehol sem láttam. Kezdtem aggódni így El-hez fordultam, aki lerázott egy "vigyáznak rá ne aggódj" szöveggel. Idegesen jártam végig a szórakozóhelyet, de nem találtam, se őt, se Harry-t. Mondjuk Harry-t ismerve tuti felcsípet egy csajt és már rég a szobájában szórakozik vele, de Emily miatt aggódtam. Már hajnalodott, amikor elindultunk hatan a szórakozóhelyről, majd hozzánk siettünk, mivel mindenki rajtam kívül rendesen kiütötte magát. A kocsiban folyamatosan énekeltek és dobálóztak, mint valami kisgyerekek. A ház elé érve kitereltem a csapatot a kocsiból, majd csöndre bírva őket bementünk a lakásba. Mindenkinek megmutattam a szobáját, majd én is próbáltam álomra hajtani a fejemet, ami nem sikerült. Talán egy órácskát aludhattam, amikor felébredtem. Lementem a konyhába, majd egy cetlit találtam a konyhapulton.

"Drága Liam és Emily!

Remélem nem gond, de Bellát elvittük egy kicsit sétálni, majd este hozzuk! Ne aggódjatok, mindent bepakoltunk neki! Élvezzétek ki a "szabadságot" és pihenjétek ki a tegnapi napot!



Szeretünk titeket, Anya és Apa! :) "

Őszintén szólva most örültem anyu levelének, hogy nincsenek itthon, mert csak ők is aggódtak volna. Egy pohár vizet töltöttem magamnak, majd leültem a kanapéra és a telefonomat nézegetve eldöntöttem, hogy felhívom Emily-t. Nevét kikerestem és rányomtam a hívás gombra. Már épp le akartam tenni, mivel sokat csörögtem, amikor felvette. Hangján hallatszott, hogy éjszaka nem keveset ivott, mivel a rendes beszédemre azt hitte, hogy kiabálok. Pár perc beszélgetés után lerázott, de legalább tudtam, hogy él és minden rendben van vele. Elgondolkodtam a dolgokon és tűkön ülve vártam, hogy Em hazaérjen és megmagyarázza ezt az egészet, amikor a srácok és lányok huppantak le mellém. Arcukon mosoly ült, teljesen nyugodtak voltak velem ellentétben. 

- Emily-ről lehet valamit tudni? - érdeklődött Niall.
- Mindjárt itthon van, ezen kívül semmit nem tudok róla. De a hangjából ítélve...rendesen leitta magát tegnap. - ráztam meg a fejemet.
- Nyugi Liam... kell egyszer ilyen is. Végül is még fiatal...mikor csinálja ezt, amikor már....- hallgatott el Louis.
- Családja van...- folytattam, amit nem mondott ki.
- Jaj, Liam....- szólalt fel El. - Családja van igen. De mikor is volt utoljára normálisan bulizni? Mert szerintem mióta Bella megvan neki nem is élt életet. Tudjuk, hogy ezt ő vállalta fel, de most az egyszer volt ilyen, nem kell egyből felkapni a vizet. Okos lány, vigyázz magára és nem hiszem, hogy felelőtlen lenne. - mosolygott rám biztatóan Eleanor.
- Egyet kell értenem El-el! - szólt közbe Zayn. 

Sóhajtottam egyet, majd beszélgetésünket Emily zavarta meg. Amikor megláttam ott az ajtóban kicsit megsajnáltam. Láttam, hogy nincs jó állapotban biztos fáradt is, de mosolygott, vagyis valaki van a dologban. Időt kért, hogy átöltözzön, majd a csajokkal rohantak fel a lépcsőn. A fiúkra nézve láttam, hogy letörölhetetlen mosoly jelenik meg a képükön, főleg Louisén. Sejtelmesen ránéztem, majd kezemet összefontam.

- Gyanús vagy te nekem Tommo! - húztam fel a szemöldökömet.
- Miért? - komolyodott el közben az arca, mire a többiek felnevettek.
- Ti tudtok valamit, amit én nem. - mutattam egyesével rájuk.
- Majd Emily elmond mindent! - állt fel Niall és a konyha felé vette az irányt.
- Louis, könyörgöm! - lágyult el a hangom, hogy szóra bírjam.
- Harry-nél volt az este van egy olyan sejtésem. - kezdte el egy nagy sóhaj után. - Végre rájött a dolgokra. Amikor odaértünk egyből megtalálta Emily-t és, hogy is mondjam elég jól elvoltak, ha érted mire célzok. - húzogatta a szemöldökét. - Ennyit mondok, hogy megnyugodj, hogy nem egy idegennel töltötte az éjszakáját.  Majd ő innen elmeséli a dolgokat, ha akarja.
- De Harry-nek ott van Cara nem? - értetlenkedtem.
- Ott van, volt. Koncert után felnyitottam Harry szemét. Elmondtam neki, hogy Em szakított Daviddel, amire egyből felkapta a fejét. Tudod, Harry szerette és szereti is Emily-t, csak tudod milyen. Cara-val csak azért volt együtt, hogy legyen vele valaki, nem szerette sohasem, csak egy jó esti kaland volt számára. Mondhatni rajta élte ki Harry a csalódottságát Emily miatt.- folytatta tovább Louis, amit Zayn is helyeselt.
- De ez akkor sem tetszik nekem. Harry olyan beszámíthatatlan, csak összetörné Em szívét. - álltam fel.
- Liam! Bízz benne egy kicsit, kérlek! Tudjuk Harry milyen, de Emily-t tényleg szereti. Látom rajta, amikor meglátja, hogy mit vált ki belőle, amikor beszél róla, kivirul és folyamatosan mosolyog. Tényleg szerelmes, csak még meg kell tanulnia azt, hogy mit szabad csinálnia és mit nem. És figyelj, ha Emily belemegy ebbe a játékba Harryvel, úgy, hogy tudja milyen, akkor azaz ő dolga. Felnőtt érett nő egy kisgyerekkel maga mellett, csak tudja, hogy mi a jó neki. - fogta meg a kezemet Louis, aki most már velem szemben állt.
- Igazad van, csak féltem! - vetettem rá egy aggodalmas tekintettet.

*Harry szemszöge*

A tegnap este után iszonyatos fejfájásra ébredtem fel. Nagyot nyújtózkodtam és boldogan magam mellé nyúltam, hiszen az estémet egy gyönyörű lány társaságában töltöttem, akit szeretek. Szomorúan tapasztaltam, hogy az ágy mellettem üres. A nevét kezdetem el kiabálni, de semmi válasz nem jött rá. Elindultam a nappali felé még mindig szólongatva, amikor Cara lépett elém.

- Emily? - nézett rám kérdően.
- Igen, jól hallottad. - ásítottam egy nagyot.
- Megmagyaráznád, hogy miért szólongatod őt? 
- Nézd Cara, tegnap rájöttem, hogy még mindig őt szeretem. Bármit tehetsz sosem fogok beléd szeretni. - vakartam meg a tarkómat, mert már kínosnak éreztem ezt az egészet.
- Ohh... Ez kedves. És mondd csak ki segített rájönni a dolgokra? Hadd tippeljek Louis, ugye? - kezdett hangosabban beszélni, mint kéne.
- Igen, Louis volt az. - böktem ki.
- Harry nem veszed észre, hogy csak szét akar minket választani! Te szeretsz engem és én is téged. Emily egy kis senki hozzám képest. 
- Ezt most hagyd abba Cara! Ne beszélj így se Emily-ről se Louisról. Louis csak segített és nem szétválasztani akart. Én nem szeretlek, nem tudom ezt honnan veszed, és te sem engem. Csak a hírnév meg a média miatt vagyunk együtt és ennyi. Most légyszíves menj el és felejts el! - indultam el az ajtó felé, amit kinyitottam. 
- Még nem végeztünk Harry! - lépett ki az ajtón.

Az ajtót becsuktam és elindultam a konyha felé, hogy valami kaját kerítsek. A hűtőt kinyitottam, majd azzal a mozdulattal be is csuktam hiszen üresen állt. Úgy döntöttem, hogy felöltözök és átmegyek Liamékhez, Emily biztos hazament. A lépcső felé indultam meg, majd azon felrohanva a szobámba mentem be. A szekrényem előtt álltam és nem tudtam dönteni, hogy mit vegyek fel. Egy farmer és a Hipsta Please pólóm mellett döntöttem. A szettet az ágyra kitettem, majd a fürdő felé siettem. Gyors zuhanyzás után felvettem a ruháimat, majd hajamat beállítva útra készen álltam. A kocsikulcsot a kezembe véve, bezártam az ajtót, majd elindultam a kocsim felé. Beültem, majd a kulcsot betettem a helyére és indultam is. Röpke húsz perc alatt ott is voltam Liam háza előtt. Kiszálltam a kocsiból és elindultam az ajtó felé. Amikor odaértem gondolkoztam egy ideig, hogy be merjek-e csöngetni, de erőt vettem magamon és becsöngettem.

*Emily szemszöge*

- Ti tudtátok, hogy oda fognak jönni? - néztem rájuk nagy mosollyal az arcomon.
- Louis telefonált. Utána, amikor meg eltűntél, valahogy sejtettem, hogy ki lelt rád. - kuncogott El.
- Na, de elég a rizsából! Mesélj! - tapsikolt örömében Lexi.

~ Éreztem, hogy valaki a derekam köré fonta a kezeit, így félve bár, de megfordultam. - kezdtem el mosolyogva mesélni a tegnap estét a csajoknak. Teljesen másra számítottam. Ne kérdezzétek, hogy kire, de nem Harry-re. Elmosolyodtam és azt sem tudtam miért, talán az alkohol miatt, vagy csak szimplán már hiányzott. Utánatok néztem, de persze PONT akkor nem fordultatok vissza. Harry a pulthoz húzott ott elidőztünk egy kicsit ittunk egy-két italt, hogy ő is megalapozza az estét. Elindultunk táncolni, majd egyre csak azt vettem észre, hogy keze a fenekemet barangolja be. Amikor kérdőn ránéztem, hogy mit keres ott, csak huncut mosolyra húzta a száját és vadul megcsókolt. Egy idő után már kizártuk a külvilágot és emiatt történhetett meg az, hogy felemelt az ölébe és egy kis eldugottabb helyre vitt, ahol egy kanapéra tett le. Ott akartuk folytatni a dolgokat, amikor rászóltam, hogy nem itt kéne. Szemében láttam, hogy szeret és vágyik rám, de tudtam, hogy azért az alkoholnak is köze van a dologhoz. Felhúzva a kanapéról egy taxit fogtunk, majd elindultunk a lakása felé. Elég vicces volt, hogy alig bírtunk bejutni, mert nem talált be a kulccsal a lyukba, de harmadik próbálkozásra már bent voltunk. Igazándiból időm sem volt megnézni a lakását. A cipőmet levettem, de nem találtam magam mellett Harry-t. Hallottam, hogy a konyhában ügyködik valamit. Amikor elakartam indulni a konyha felé két pohárral a kezében jött felém. Mit sem sejtve és kérdezve lehúztam a pohár tartalmát, ami utána marta a torkomat. Kivette kezemből a poharat, majd a földre dobta és felemelt. Ismételten dereka köré fontam a lábamat, majd egy szobába tört be. Az ágyra fektetett és vadul csókolt, mint eddig. A ruhámmal egy ideig szórakozott, ami vicces volt, mert csak ki kellett volna bújtatnia belőle, majd én is levettem róla a felsőjét. Hátamat fogta, majd elindult felfele a melltartóm irányába. Szinte egy másodperc alatt lekapta rólam, majd mint aki valami nagy dolgot tett lebegtette maga előtt büszkén. Az övéhez nyúltam, de közben csókunk folyamatos volt. Leimádkoztam róla  a gatyáját, ő meg rólam a bugyit, majd az utolsó ruhadarab is lekerült róla. Fölém kerekedett és minden porcikámat végigcsókolta. Tudjátok eléggé fura így visszagondolni, hogy ez volt az első olyan alkalom, hogy azt éreztem tényleg mindent szerelemből tesz. Amikor úgy gondoltam, hogy már eleget tett annak érdekében, hogy én jól érezzem magamat fordítottam a státuszon és ő került alulra. Arcán meglepődöttség jelent meg azzal a huncut mosollyal egyetemben. Édes ajkaitól indultam el lefele és mindenhova csókot leheltem, addig ameddig el nem érkeztem egy féltett pontjához. Felnéztem rá, majd elkezdtem csinálni a dolgomat. Néha oda-oda tekintettem rá, és láttam, hogy tetszenek neki a dolgok. Hirtelen a kezemnél fogva megragadott, majd a hátamra fektetett. Egy csókot lehelt ajkaimra, majd a fülem felé közelített. Hirtelen elmosolyodtam attól, amit a fülembe súgott. Szeretlek! Csak ennyit mondott, de el sem hiszitek mennyire jó volt tőle hallani, főleg, hogy attól a perctől, már éreztem, hogy komolyan gondolja. Együttlétünk alatt csak néha-néha váltak el ajkaink, de akkor is egymást néztük. Miután mind a ketten kielégültünk, fáradtan, zihálva dőltünk be az ágyba, ahol keze ölelte át derekamat. Nem sokat aludhattunk, mert a telefonom csörgése keltett fel. Kipattanva az ágyból szedtem össze a ruháimat, majd a telefonomat megkeresve rohantam be a fürdőbe. Gyorsan magamra kaptam a cuccaimat, majd hazajöttem. - fejeztem be a regényemet egy mosoly keretében, és néztem, hogy El és Lexi mit reagálnak.

- Húhaa! - törte meg El a csendet mosolyogva. - Tudtam, hogy Loui szavai hatni fognak Harry-re! Örülök, hogy kibékültetek. - kacsintott rám El.
- Loui szavai? - dülledtek ki a szemeim.
- Elmondta neki, hogy szakítottál Daviddel, és egyből kapott az alkalmon. Mindig is szeretett Em, csak Harry hülye. Még meg kell tanulnia azt, hogy egy lánynál maradjon és ne kacsintgasson a többi után. - ölelt át El.
- Én örülök nektek! - szólalt fel Lexi is.
- Annyira köszönök mindent csajok! - öleltem át mindkettőjüket. - Viszont gyorsan elmegyek zuhanyozni, ha akartok menjetek le a fiúkhoz, hogy ne unatkozzanak úgyis sietek! - indultam el a fürdő felé.

Bő húsz perc után kész is lettem. Törölközőben álltam a tükör előtt és csak néztem magamat, már amennyire a párától ellepet tükör engedte. Gyorsan megtörölköztem, majd a szekrényem felé vettem az irányt. Tanakodva álltam ott és néztem a ruhák sokaságát. Végre megtaláltam a mai pihenésre a megfelelő ruhaszettet.
Felkaptam magamra a ruháimat, amit még régebben El-től kaptam és nagy mosollyal az arcomon ugráltam le a lépcsőn, mint egy 14 éves kislány.

- Jó a ruhád csajszi! - jegyezte meg El.
- Nem is tudom kitől kaptam! - kacsintottam rá.

A kanapéhoz érve észrevettem, hogy egy emberrel több személy van a szobában, mint eddig. Harry állt fel a kanapéról és széles mosollyal az arcán lépet közelebb hozzám.

- Elszöktél mellőlem! - fogta meg a derekamat és közelebb húzott magához.
- Liam hívott, ne haragudj, hogy szó nélkül eljöttem. - néztem rá boci szemekkel.
- Megbocsájtva! De több ilyen ne legyen! - emelte fel a mutatóujját, majd szenvedélyesen megcsókolt.

A többiek reakciója a csókra, hangos tapsolás és "húúúú"- zás volt. Amikor elváltunk egymástól Harry-vel a többiek felé néztünk mosolyogva.

- Akkor ti most együtt vagytok ? - tette fel a kérdést Louis.

7 megjegyzés:

  1. jó lett:D hamar kövit*-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóóó! :D:D

    VálaszTörlés
  3. hmm..jó lett ez is mint a többi:dd

    VálaszTörlés
  4. köviittt nagyon gyorsan

    VálaszTörlés
  5. Sziia nagyoon jó a blog csak hát Emylinek kislánya van és 2 pasi okey csak harryt szereti na de... Fura de amugy joo a blog :))

    VálaszTörlés