2012. október 23., kedd

6. Csak ő és én


*Emily szemszöge*

Egész este csak Peteren járt a fejem és, hogy most mit kéne csinálnom, ami ésszerű?! Reggel a kislányom gügyögésére keltem fel. Kivettem a kiságyból és egy nagy puszit nyomtam puha arcocskájára, majd szorosan átöleltem. Lementünk az üres nappaliba, ahol a tv-t bekapcsolva majd a konyhába menve egy cetlit találtam a konyhapulton. 

"Kaját találsz a hűtőben, ami egy ideig elég lesz, itt egy hitelkártya vegyél, amit csak akarsz és, ami kell. Ne feled anyu 2 nap múlva jön, 2 hónap múlva meg várunk titeket! Nagyon vigyázzatok magatokra, majd hívlak, vagy twitteren beszélünk, hogy Bellát is láthassuk! Nagy ölelés és puszi, Liam! "

Az üzenetet elolvasva, elmosolyodva mentem tovább kezemben Bellával a hűtő felé, hogy valami reggelit összeüssek. Miután meg volt, hogy mit fogunk reggelizni először Bellát etettem meg, majd miután én is befejeztem leültünk együtt a kanapéra és tévéztünk. Végre Bellával van egy úgymond szabadnapunk, amikor csak egymással foglalkozunk, mert a fiúk mellett ez lehetetlen. Miközben a filmet néztük észrevettem, hogy Bella elaludt így bátorkodtam felmenni a laptopomért, amit lehoztam, majd visszaültem Bella mellé. Bekapcsoltam és felnéztem twitterre, hogy történt-e a tegnapiak után valami, de hál istennek semmi. A laptopomat lecsukva magamhoz öleltem Bellát és mély álomba szenderültünk.

*Harry szemszöge*

Tegnap nehéz volt elválni tőlük. Egyszerűen már most hiányzik, és nem tudok mit tenni ellene. Itt ülünk a New York-i repülőn rajtam kívül mindegyik bandatag alszik. Telefonomat elővéve a hátteremet csodálom, amin ők vannak Bellával. Nem értem mi van velem, hogy nem merek lépni, elmondani neki, hogy mit érzek iránta vagy csak odalépni elé és megcsókolni. Mivel a repülőút elég hosszú lesz telefonomba bedugva a fülesemet elkezdtem zenét hallgatni, majd azon kaptam magamat, hogy Louis ébresztget. Miután felébredtem elpakoltam a telefonomat, bekötöttem az övet és vártam, hogy leszálljunk. A repülőtéren egy sofőr várt minket, aki elvitt a szállodába. Bejelentkeztünk, majd mindenki elfoglalta a szobáját és elkezdtünk kipakolni. Amikor mindenki kész lett mindennel, írtam Emily-nek egy SMS-t majd lefeküdtem aludni, hiszen kifárasztott minket az út.

*Emily szemszöge*
Már este volt, amikor felébredtem a mellettem békésen fekvő Bellával. A konyhába siettem, hogy megetessem az én egyetlen kislányomat, majd, amikor jó kislány módjára megette elvittem lefürdetni, majd lefektettem aludni. A nappaliba menet a telefonom csöngésére lettem figyelmes. Anyu hívott, hogy holnap után, melyik géppel fog jönni és mik kellenek. 1 órás beszélgetés után, amikor letettem láttam, hogy egy SMS jött Harry-től. Mosoly kerekedett arcomra.

"Remélem jól vagytok Bellával. Most lettünk kész a kipakolással az út unalmasan telt. Holnap legyetek és akkor twitkamozhatnánk egyet, mert már most hiányoztok nekünk. 2 hónap múlva már személyesen is találkozunk, addig is jók legyetek. Harry xx"

Gyorsan válaszoltam rá, majd én is úgy döntöttem, hogy Harryről példát veszek és elmegyek aludni. Az éjszaka gyorsan eltelt. A telefonom csöngésére kellett felkelnünk Bellával. Eleanor hívott, hogy ma átjönne hozzánk. A reggeli tevékenységeket elvégeztem Bellával meg magammal, majd úgy döntöttem, hogy elmegyünk egyet sétálni, hiszen kell neki és nekem is a friss levegő, no meg semmi kaja nincs itthon. Bellát felöltöztettem majd magamra kaptam valami egyszerű ruhát, hitelkártyát, telefont felkapva indultunk útnak az én kicsimmel. Már fél úton járhattunk, amikor egy játszóteret vettem észre. A babakocsiban nézelődő Bellára vetettem a tekintetemet, majd bementem a játszótérre, hiszen még nem is hintázott soha, a móka neki is kijár. Kivettem a babakocsiból majd a hintába helyeztem őt és elkezdtem kicsit lökni. Mit ne mondjak, annyira tetszett neki, hogy 1 órás hintázás után se akart onnan eljönni. Amíg ő vígan nevetgélt a hintában csináltam a fiúknak egy képet és ki is tweeteltem nekik.


"@Liam_Payne @Harry_Styles @Louis_Tomlinson @Niall_Horan @Zayn_Malik Első hintás élmény. Nagy mosolyát küldi nektek Bella Londonból!(: Emily xx"

Mikor végre el tudtam szakítani Bellust a hintától gyorsan elszaladtunk valami élelmiszert venni, hogy legyen otthon valami kaja mire Eleanor meg anyu jön. Kész lettünk a vásárlással, majd hazafele vettük az irányt. Otthon gyorsan elpakoltam a cuccokat, majd Bellát letettem játszani, amikor csöngettek az ajtón. Odaszaladtam és kinyitottam, Eleanor állt ott nagy mosollyal az arcán.

- Szia! - adtam neki két puszit. - Gyere beljebb. - fogtam meg a kezét és behúztam.

Leültünk a kanapéra, majd tekintete folyamatosan Bellát figyelte.
- Bátor vagy, hogy megtartottad. - fordult felém.
- Nem akartam elvenni magamtól ezt a kincset. - mosolyogtam rá, majd Bellát figyeltem.
- Emily...- kezdett bele.
- Igen El? - fordultam felé
- Mi van közted és Harry között? 

*Harry szemszöge*
A reggeli koránkelés miatt most eléggé fáradtan indultunk útnak, hogy próbáljunk. A próba közben ejtettünk egy szünetet, amikor is elmentünk kávézni és egy kicsit a rajongókkal lenni. Épp egy kávézóba ültünk be, amikor végre reggel óta megnéztem a telefonomat. Emilytől jött egy SMS és Twitteren egy bejelölés.

"2 hónap múlva találkozunk, már rá sem fogtok Bellára ismerni annyit fog nőni!(: Ti is legyetek jók, csak óvatosan és ésszel! ;) Sok puszi mindenkinek, Emily, Bella! (: "

Az SMS láttán hatalmas mosoly kerekedet arcomra. Majd megnéztem a twittert, amit azonnal meg kellett a fiúknak is mutatnom. Bellát fotózta le Em, ahogy első hintázásán esik túl. Ilyenkor sajnálom, hogy nem tudok vele lenni és velük törődni, de nem baj 2 hónapot kell kibírnom és újra vele lehetek. Megittuk a kávét és a rajongókkal csináltunk képeket, majd visszaindultunk a próba helyszínére.

*Emily szemszöge*

- Ezt meg, hogy érted? - dülledtek ki a szemeim.
-Teljesen megváltoztattad őt. Hogy is mondjam. Mindig rólad beszél és Belláról, alig várja, hogy találkozzatok. Csak jelent ez valamit. - húzogatta a szemöldökét.
- Csak szereti Bellát, ennyi az egész. - mosolyogtam rá, és hál istennek Bella éhsége miatt itt be is fejeződött a beszélgetésünk.

Mivel már estére járt El elindult haza, hogy nyugodtan tudjam megetetni Bellát, majd megfürdetni. Fürdés után, mivel még hírüket sem hallottam a fiúknak Bellusról tettem ki egy képet, amin megjelöltem őket célzás képen.
"@Harry_Styles Siessetek, mert mi már készen állunk!Emily xx"

Ahogy ki tweeteltem a képet jött is rá a válasz. 

"@Harry_Styles Siessetek, mert mi már készen állunk!Emily xx"
"@Harry_Styles @Emily_Payne 1 perc és élő adásban leszünk! Már alig várjuk, hogy láthassunk titeket! Harry xx"

1 perc múlva már tényleg láttuk őket Bellával. Nem nagyon értette, hogy miért vannak a gépben a fiúk, de végig nevette a beszélgetést. 
1 órás beszélgetés után, lefektettem Bellát, mert már fáradt volt, majd én is úgy döntöttem, hogy inkább elteszem magamat holnapra, úgy is jön anya, aztán lassan utazás haza, New York-ba.

2 megjegyzés:

  1. El jó, hogy rákérdezett Emilynél, mármint Harryről:D Kíváncsi vagyok mi lesz a folytatás és, hogy Peter lép-e majd valamit, ha kint lesznek New Yorkban és, hogy Harry el-e mondja érzelmeit Em-nek vagy a többieknek. Alig fogom kibírni csütörtökig. Csak így tovább én ezt mondom még mindig(:

    Sok-sok puszi, Zsuzsi :*

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm szépen drága! :')

    Legyen meglepetés, hogy mi fog történni. Holnap minden kiderül <3 :)

    Puszi, Admin.

    VálaszTörlés