2012. október 20., szombat

5. A randi és a turné


* Harry szemszöge*

Már 7 előtt odaértünk a fiúkkal Liamhez, mivel este ők vigyáznak Bellára. Lent vártunk rá, már jócskán elmúlt 7, de mint tudjuk egy lányra érdemes várni, főleg egy ilyen lányra, mint Em. Louis a telefonjával babrált majd szemem elé tette. Em tweetelt ki egy képet Belláról, amiben megjelölt minket. Pár percre rá már a lépcsőről lejövő gyönyörűséget vettük észre a fiúkkal. Mindegyikünk őt figyelte, majd felálltam és elindultunk. Amikor kiértünk az ajtón a kocsi felé vettük az irányt, még életemben nem izgultam ennyire mint most, pedig már elég randevút átvészeltem életem során. Kinyitottam neki a kocsiajtót, majd az én oldalamra sétáltam és beszálltam. Folyamatosan a tekintetét fürkésztem, ahogy mosolygott. 

- És hova megyünk? - érdeklődött.
- Legyen meglepetés! - néztem fel a kormányról a szemébe.

Mindig is romantikus típusnak gondoltam magamat, így eldöntöttem, hogy nem egy étterembe viszem, hanem egy gyönyörű helyre. 5 perc után meg is érkeztünk mivel nem volt messze, de még is eldugott helyen volt. Mondhatni az én titkos helyem. Megálltam a kocsival, majd odaszaladtam, hogy kitudjam nyitni az ajtót neki. Kezemet a szeme elé tettem, hogy még ne lássa meg, hogy hova hoztam. 

- Vigyázok rád ígérem! - súgtam bele a fülébe.
- Bízok benned Styles! - hallottam hangjában, hogy mosolyog.
- Itt is vagyunk! - állítottam meg, majd elvettem kezemet a szeme elől.

*Emily szemszöge*

El sem tudtam képzelni, hogy hova visz, annyira titokzatos volt. Szememet kezével takarta így esélyem sem volt leskelődni, pedig már nagyon kíváncsi voltam, amikor egyszer csak megállt és szemem elől elvette kezeit. Szemembe könny jelent meg. Egy parkban voltunk egy tó mellett egy pléd leterítve azon tányérok és egy kis kosár.

- Gyere, üljünk le! - fogta meg a kezemet és odavitt.
- Harry...ez csodálatos! - néztem bele smaragdzöld szemeibe.

Olyan gyönyörű volt ott minden, az ahogy meg volt szervezve, a tó az étel. Miután megvacsoráztunk, Harry eltette a kosárkába a tányérokat, majd közelebb ült hozzám. A kezem kezdett libabőrös lenni, a hidegtől is meg Harry közelségétől.

- Fázol? - húzott magához közelebb.
- Most már nem! - mosolyodtam el.

Miután megoldotta a fázás elleni gondokat csak csöndben ültünk egymás mellet, amit már kezdtem kissé kínosnak érezni, de ugyan akkor élveztem ezeket a pillanatokat.

- Lassan haza kéne mennünk leváltani a kis csapatot. - fordultam oda hozzá.
- Rendben van. - mosolyodott el, majd felhúzott.

Segítettem neki összepakolni, majd elindultunk a kocsi felé. Udvariasan kinyitotta nekem az ajtót, majd a hátsó ülésre bedobta a kosarat. 20 percbe se telet, amikor már ismét a házunk előtt álltunk. 

- Nagyon jól éreztem magamat Harry! - fordultam felé, és mosolyogtam.
- Megismételhetnénk majd valamikor. - nézett szemembe egy mosoly keretében.

Oldalra fordítottam a fejemet és láttam, hogy az ajtóban a fiúk állnak és mosolyognak. Nevetve fordultam vissza Harryhez.

- Menjünk, mert a végén még félreértik a dolgot. 

Kinyitotta az ajtót, majd kiszálltunk és a többiek felé vettük az irányt. Mindenkit átöleltem, majd megvártuk, hogy elmenjenek a kocsival. Bementünk Liammel a lakásba, majd lehuppantam a kanapéra és csak mosolyogtam mint a vadalma. 

*Liam szemszöge*

A fiúkkal hallottuk, hogy a ház előtt egy kocsi állt meg így pár perc gondolkodás után felálltunk a kanapéról és kikukucskáltunk. A kocsiban láttuk őket, és amikor észrevettek elkezdtünk eszeveszettül mosolyogni. Emily valamit mondott Harry-nek majd kiszálltak a kocsiból és elindultak felénk. Emily mindenkit megölelt, majd megvártuk, hogy a többiek elmenjenek és bementünk a házba. Emily boldogan mosolyogva huppant le a kanapéra, majd mellé ültem. 

- Jól érezted magad? - kíváncsiskodtam.
- Nagyon jól Liam! - sugárzott a boldogságtól és itt abba is hagytam a faggatást.
- Bellával nem volt gond? - fordult felém csillogó mosolygós szemeivel.
- Nem, dehogy is, egy angyal volt. - válaszoltam neki.
- Most megyek aludni! Reggel találkozunk. - pattant fel a kanapéról és egy puszit nyomott az arcomra.

Miután elment az egyetlen drága húgom aludni, úgy gondoltam, hogy én is elteszem magamat holnapra.

*Emily szemszöge*

Felmentem a szobába, gyorsan lefürödtem, majd a lányom felé vettem az irányt, aki békésen feküdt a helyén. Gyorsan felmentem Twitterre megnézni van-e valami új fejlemény, persze csak Loui jelölt meg egy tweetjében, amin Bella látható.


"@Emily_Payne megmondtuk, hogy vigyázzunk rá! @Harry_Styles te meg a mamájára vigyázz nagyon és időben hozd haza! ;) xx Louis"

Miután elolvastam és megnéztem a képet, kikapcsoltam a gépemet és lefeküdtem aludni. Reggel zajra ébredtem, hogy valakik lent beszélgetnek. Az órára néztem és lassan 10-et mutatott. Gyorsan berohantam a fürdőbe és rendbe szedtem egy kicsit magam, és gyorsan magamra kaptam, amit találtam a szekrényemben.

Bella már javában fent volt és figyelte, hogy mit tevékenykedek, majd, amikor kész lettem kiszedtem a kiságyból egy puszit nyomtam a fejére és felöltöztettem. Újult erővel indultunk le az emeletről a nappaliba, ahol már Liamék vártak. A lépcső aljára érve megpillantottam egy gyönyörű lányt, aki Louis mellett ült. Mosolyogva mentem tovább kezemben Bellával, amikor észrevettek és felálltak.

- Jó reggelt! - köszöntem mosolyogva.
- Sziasztok! - köszöntek, majd Louis lépett elém.
- Emily, hadd mutassam be neked a barátnőmet Eleanort! - mosolyodott el.
- Szia Eleanor! Örülök, hogy végre megismerhetlek. A nevem Emily, Liam húga vagyok, ő meg itt Izabella a kislányom. - nyújtottam felé a kezemet.
- Én is örülök, hogy megismerhettelek titeket, nagyon sokat hallottam már rólad, főleg Harrytől. - nevette el magát.
- Óó, igen Harry? Remélem csak jót. - fordultam felé majd kacsintottam egyet. 
- Csak azt lehet. - jött közelebb majd elvette kezemből Bellát és leültünk a kanapéra.

Miközben én a kanapén kényelmesen ültem Harry lába pihent meg rajtam, rajta meg Bella pihent.
- Na és mi a helyzet fiúk? - néztem körbe.
- Ami azt illeti Emily, holnaptól kezdődik a turnénk. - nézett felém Liam.
- És az miért baj? - értetlenkedtem
- Hogy el kell utaznunk és egyedül hagynunk, de velünk is tarthatnál, ha van kedved. - mosolygott rám Liam.
- New Yorkba is mentek? - érdeklődtem, miközben a Bellával játszó Harry felé néztem.
- Persze. - szólt a távolból Zayn.
- 2 hónap múlva megyünk oda. - tette hozzá Louis.
- Na, akkor ott találkozunk! - vetettem egy mosolyt Liamre.
- De Emily... 
- Semmi de Liam... Megleszek én itthon Bellával. Majd anyut elhívom meg itt van Lexi is. És lássuk be Bellát még nem akarom ekkora útnak kitenni. New Yorkba meg legalább lenne ismeretségem és legalább apu is látná meg talán... - hallgattam el.
- Talán? - nézett rám Liam értetlenül.
- Peter is megismerhetné Bellát...- hajtottam le a fejemet.

Kínos csend kerekedett a szobába, amit Eleanor tört meg.

- Majd én is jövök neki segíteni! - mosolygott rám El. 
- De mi most megyünk pakolni! - álltak fel a fiúk.

Bellát elvettem Harry-től majd mindenkit egyesével megöleltem. Liam még próbált győzködni, hogy menjek velük, de hajthatatlan voltam. Egész nap Bellával játszott és pakolt, addig én főztem valami vacsit. Anyut felhívtam 2 nap múlva érkezik meg hozzám és az utazásig itt lesz velem meg Bellával. Este, amikor megvacsoráztunk gyorsan elmosogattam, majd Bellát megfürdettem és lefektettem aludni. Liamtől búcsút vettem, majd miután én is megfürödtem bekapcsoltam a gépemet és felnéztem twitterre és láttam, hogy az egyik megjelöléshez hozzászóltak. Köpni-nyelni nem tudtam.

"@Emily_Payne megmondtuk, hogy vigyázzunk rá! @Harry_Styles te meg a mamájára vigyázz nagyon és időben hozd haza! ;) xx Louis" 
"@Louis_Tomlinson @Emily_Payne @Harry_Style Nagyon hiányzol! Gyönyörű a lányunk... sajnálok mindent, remélem meg tudsz nekem bocsájtani. Még mindig szeretlek, Peter! "

El sem hiszem, hogy ennyi idő után írt Peter... de azt sem, hogy erre mekkora vita kerekedett..


"@Peter_Halton Nem ilyenkor kéne keseregni...Emily már tovább lépett és boldog itt velünk a kislánnyal együtt. Semmiben nem szenved hiányt, szóval el lehet felejteni. Harry"

7 megjegyzés:

  1. Kedves Admin!

    Reggel felkeltem és várva vártam, hogy írtál e új részt és ezt láttam.
    Ismét izgalommal telire sikerült a történet, örülök, hogy a randi jól sikerült:P és nagyon várom Harry mit lép Peter előkerülésére vagy, hogy Emily mit fog az ügy érdekében cselekedni.
    Ne hagyd abba, nagyon jó!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves névtelen!:)

      Köszönöm szépen a pozitív hozzászólásokat, nagyon örülök, hogy elnyertem tetszésedet. Remélem a többi rész is legalább ennyire sikert fog aratani. Nem szándékozok még abbahagyni.

      Üdv. Admin

      Törlés
  2. Szia drága!(:

    Nagyon örülök, hogy belekezdtél. Imádom ahogy írsz, csak így tovább. Siess a következő résszel, kíáváncsi vagyok mit fog HArry lépni :D Remélem összekapnak Peterrel New Yorkban :DDD

    Sok-sok puszit küldök, Zsuzsi :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj drágaság:$ Köszönöm szépen a pozitívumokat, örülök, hogy tetszik. Most nem árulok el semmit, de izgalommal teli lesz a találkozásuk :DDD

      Puszillak. <3

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet.
      Ha minden igaz akkor már ma vagy holnap lesz rész!(:

      Üdv. Admin.

      Törlés
  4. nyááááááááááááájj~ eszméletleeenül jóóóóóóó és a végén Harry uhh :3 :D
    - Ági:)

    VálaszTörlés