2012. október 25., csütörtök

7. Mi a franc van veled Styles?


Reggel arra keltem fel, hogy valaki eszeveszettül csönget az ajtón. Hál istennek Bellát nem keltette fel így gyorsan lerohanva a lépcsőn az ajtó felé vettem az irányt. Kinyitottam, majd anyu állt ott. A nyakába ugrottam, mire ő a bőröndjeit eldobva viszonozta az ölelésemet. Megfogtam a cuccait, majd beinvitáltam a nappaliba. Gyorsan felrohantam az emeletre a szobámba, majd láttam, hogy Bella már ott figyel a kiságyból így kivettem és levittem anyuhoz.

-Nézd mekkorát nőtt anyu! – vittem egyre közelebb felé Bellát.
-Mint egy királykisasszony. – vette át tőlem Bellát.
-Megetetnéd, amíg én felöltözök? – néztem rá boci szemekkel.
-Kérdezned sem kellett volna! – indult el Bellával a konyha felé.
- Kaját találsz a hűtőben! – rohantam fel az emeletre, hogy felöltözzek.

Miután kész lettem az öltözéssel megfogtam a gépemet és a mobilomat, majd elindultam a nappali felé. Letettem a kanapéra a cuccokat, majd a konyha felé vettem az irányt, hogy megnézzem, hol tartanak a reggelizésben. Nevetésben törtem ki, Bella csupa maszat volt. Gyorsan elővettem a mobilomat, majd megörökítettem a pillanatot.
A képet ki tweeteltem Liamnek.


„@Liam_Payne anya megérkezett és megetette Bellát. Kár, hogy nem vagy itt tiszta maszat a konyhád. Emily xx”

Gyorsan megnéztem az eseményeket, közben anyu meg Bellát elvitte letisztogatni, annyira örülök, hogy itt van, legalább egy picit segít. Az adatlapomra tévedve egy érdekes képet véltem felfedezni. Peter tett ki még régről egy fotót rólunk. Egyszerűen nem hiszem el, hogy nem hagy békén. El sem tudom képzelni, hogy mi lesz majd New Yorkban, ha ott leszünk Bellával. Végül is muszáj találkozniuk valami joga csak van a gyerekhez.



„Emily_Payne emlékszel még erre?:) Egyik legjobb fotónk. Pár hét és találkozunk, és végre megismerhetem a lányunkat! Még mindig szeretlekL, Peter „

Elbambulva néztem a képet és csak arra eszméltem fel, hogy anya ül le mellém Bellával és a telefonomat nyújtja felém.

- Harry keres! – mondta egy mosollyal az arcán

- Köszi anya! – vettem el majd felvettem.

*Harry szemszöge*

A srácokkal épp a nappaliban ültünk, amikor Liam telefonja jelzett. Emily jelölte meg egy képen, ahol Bellát eteti az anyukájuk és eléggé maszatos szegénykém. Muszáj voltam felmenni a telefonomról twitterre, hogy ne csak egy másodperc erejéig láthassam Bellát maszatosan, amikor egy érdekes képre bukkantam Emily adatlapján. Peter tweetelte ki neki, amint éppen New York utcáján falják egymást. Elöntött a düh..Ha Emily nem állítja le, akkor majd én megteszem. Emily-t azonnal tárcsáztam. Már épp le akartam tenni, amikor felvette. Csilingelő hanggal szólt bele.


- Szia Harry!
- Emily állítsd le Petert, mert már idegesít. – szóltam bele köszönés nélkül.
- Harry…hagyjad. Ne törődj vele én is ezt teszem. – próbált nyugtatgatni.
- Hagyjam?? Látod te milyen képeket tesz ki? Zaklat, és te azt kéred, hogy ne is törődjek vele? –emeltem - fel a hangomat.
- Igen ezt kérem! Csak ezt az egyszerű dolgot. Harry..Peternek joga van látnia Bellát, így nem úszom meg, hogy találkozzunk. Nem tudom mi bajod van, hogy így rám förmedsz és számon kérsz, miközben semmi közöd ahhoz, hogy én mikor beszélgetek Peterrel vagy mással.  – oktatott ki.


Válaszra sem méltattam őt, letettem a telefont. A többiek értetlenül néztek rám, Liam arcán viszont most először dühöt fedeztem fel.


- Nem kellett volna vele így beszélned. – állt fel és elindult a szobájába.
- Mi a franc van veled Styles? – fordult felém Loui.
- Semmi… tényleg semmi. – vettem fel a kabátomat és elindultam az ajtó felé.

Most nem volt senkire sem szükségem, csak rá. Az utcán sétálva cikáztak a gondolatok a fejemben, hogy mi lesz, ha visszajönnek New Yorkba, találkozik azzal a paraszttal és újra együtt lesznek? Gondolkodásomból egy szórakozóhely zaja zökkentett ki. Mivel már jócskán este volt és a party jónak minősült eldöntöttem, hogy ma este kicsit kirúgok a hámból. Beléptem, majd attól a perctől kezdve minden megváltozott.

*Emily szemszöge*

Már lassan 2 hónapja, hogy nem beszéltem Harryvel. Az utóbbi időben folyamatosan kamoztunk a fiúkkal, de Harry még annyira sem volt képes, hogy Bella miatt odajöjjön és nézze. Nem tudom mi ütött belé, egyáltalán, hogy mi volt az a múltkori beszélgetés, de nem nagyon izgatott. Eleanorral már nagyon jó barátnőkké váltunk, folyamatosan járjuk, együtt a boltokat segít Bella nevelésében anyuval együtt és ő sem érti mi ütött Harry-be illetve igen, megvallása szerint szerelmes belém. Ezt a tény, viszont tudom, hogy nem igaz, ugyan is Styles barátunknak barátnője lett. Holnap utazunk New Yorkba, Bella már iszonyatosan sokat nőtt és alig várom, hogy megint a fiúkkal lehessen. Már ők is New Yorkban tartózkodnak és páran, akik nem makacsolták meg magukat (Liam, Niall, Louis, Zayn) nálunk laknak most. Este Eleanor még nálunk vacsorázik, amit anyu csinál meg, így még Bellával tudok egy kicsit pihenni a kimerítő út előtt. Nagyon félek, hogy-hogy fogja bírni mivel ez az első repülése. Az ajtón csengetnek így Bellát kézbe véve lecammogtam a nappaliba, ahol már Eleanor várt minket. Asztalhoz ültünk, majd, amikor elpusztítottuk a vacsorát még leültünk a kanapéra kicsit beszélgetni. Bella El karjaiba fészkelődve aludt el és közel 1 órás beszélgetés után búcsút intettem az immáron szinte legjobb barátnőmnek. Bellát felvittem az emeletre majd a kiságyába betéve egy jó éjt puszit nyomtam gömbölyű arcára,majd a fürdő felé vettem az irányt. A zuhany alatt hosszasan gondolkodtam azon, hogy milyen lesz újra New Yorkban illetve, hogy Harryvel sikerül-e majd megbeszélni a dolgot. A zuhany alól kilépve gyorsan megmostam a fogamat, majd lefeküdtem aludni. Pár óra alvás után az ébresztőre keltem, ami jelezte, hogy lassan indulunk New Yorkba. Bellát felkeltettem, majd lementünk a konyhába, ahol már anyu várt frissen sült palacsintával. Miután megreggeliztünk Bella az ajtó előtt ülve kezeivel játszadozott. Halkan odaosontam, majd ezt a képet csináltam a kis cukiságról.


„@Liam_Payne @Louis_Tomlinson @Zayn_Malik @Niall_Horan Lassan indulunk hozzátok New York-ba! Niall ismerős a pizsama? ;) Emily, Bella xx”

Amilyen gyorsan csak tudtam felkaptam Bellát, majd felöltöztettem és magamnak is néztem valami elfogadható öltözéket, ami ez lett.


Gyorsan a lépcső felé véve az irányt szobámba még visszanéztem, majd elindultam a nappali felé Bellával a kezembe.

- Indulhatunk! – nyomtam egy mosolyt anyu felé, majd elindultam az ajtó irányába.

A repülőtérre 20 perc alatt kiértünk és gyorsan leadtuk a csomagjainkat. Bellát a repülőtéren rengeteg rajongó megnézte, mivel a fiúknak ki tweetelt képeim alapján, már úgymond ő is sztár. Azt vettem észre, hogy anyu egyszer csak feláll és szólítgat.

- Mehetünk! A gép nem vár meg, indulás. – adta ki a parancsot.

Elindultunk és felszálltunk a gépre. Anyu mellett ültem mellettem meg Bella. Az öveinket becsatolva éreztük, hogy a gép felszáll. Mindössze „pár” óra és ott vagyunk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése