2012. október 19., péntek

4. "Gyerünk nyuszi! Gyerünk! "


*Harry szemszöge*

Már 2 hónap telt el, hogy Bella megszületett. Folyamatosan csak Emilyre gondolok, és arra, hogy mennyire gyáva nyuszi vagyok, hogy nem merem elhívni egy rohadt randira. Épp a próbán énekeljük fel a dalokat, amikor megint Emily jár a fejembe. 

- Hahóó! Föld hívja Harry-t! - szólt hozzám Loui.
- Itt vagyok! Figyelek! - vágtam rá, majd egy mosolyt erőltettem a képemre.
- Emilyn jár az eszed mi? - mosolyodott el Loui.
- Igen...- hajtottam le a fejemet.

Elkezdtük a dalokat felénekelni, amikor az üvegen keresztül ismerős arcokat véltem felfedezni. Amikor készen voltunk a szám feléneklésével ki rohantam és üdvözöltem őket.

- Szia Em. - öleltem át szorosan minden érzelmemet beleadva.
- Ahh...Szia...Harry! - mondta levegőért kapkodva.
- Bocsi! - engedtem el miközben egy puszit nyomtam piros arcára. - Szia Bellus! - vettem ki a kocsiból a banda kedvenc babáját. 

Miután a többiek is észrevették, hogy gyors tempóban jöttem ki a szobából utánam jöttek és üdvözölték a csajokat. Liamet nagyon becsültem, hogy így odafigyel a húgára meg a keresztlányára. Láttam, hogy Louis nagyon sutyorog valamit a többi fiúnak, tuti valamit kitervelt...jól gondoltam.

- Fiúk, lányok, mi kimegyünk kávéért! Emily, Harry hozzunk nektek valamit? - kacsintott rám drága jó barátom.
- Köszi nekem nem kell semmi! - válaszolta kedves mosolyával Em.
- Én sem kérek semmit. - csikiztem meg Bellát, mire jóízűen felkacagott. 

A fiúk elmentek és végre kettesben lehettem Em-mel. "Gyerünk Styles! Itt a lehetőség." Mondogattam magamban a sorra következő bátorításokat. " Még is mitől félsz? Emilytől?" "Gyerünk nyuszi! Gyerünk!" mondtam magamban, majd vettem a bátorságot. Nagy levegőt vettem kihúztam magamat és Em felé fordultam.

- Azon gondolkodtam, hogy nem-e lenne kedved eljönni velem vacsorázni? - vetettem rá egy reménnyel teli mosolyt.
- Lenne kedvem! - nézett rám gyönyörű szemeivel. 

Bellát letettem a kanapéra, és közelebb ültem Em-hez. 

- 7-re érted megyek, ha az úgy megfelel. - mosolyodtam el.
- Rendben, akkor megkérem Liamet, hogy vigyázzon Bellára amíg nem leszek otthon.

El sem tudtam hinni, hogy igent mondott. Folyton a szemét fürkésztem, amikor az ajtó nyitódását hallottam. Louis lépet be először, vigyorogva nézett rám és szemöldökét húzogatta, amire csak egy bólintással reagáltam. A fiúk leültek közénk és egyből Bellát vették az ölükbe. Louis oldalba bökött és csak vigyorgott rám.

- Sikerült? - súgta oda.
- Igen. Ma vacsorázni viszem.
- Ti meg mit sutyorogtok? - förmedt ránk Niall.
- Semmit Niall! Csak azon gondolkodtunk, hogy...- kezdett el gondolkodni Loui.
- Elmehetnénk a Nando's-ba. - folytattam Loui mondatát.
- Ugyan erre gondoltam fiúk. Gondolat olvasók vagytok! - vette fel a kabátját.

Láttam, hogy Em épp Liammel beszél így vettem a bátorságot és elkezdtem Loui segítségével öltöztetni Bellát.

*Liam szemszöge*

Láttam Harry-n már hónapok óta, hogy különleges szálak fűzik Emily-hez. Folyton mellette volt és mindig valami okkal, de átjött, hogy láthassa őt és Bellát. Valahogy nem értettem, hogy a nagy nőcsábász maga Harry Styles miért nem lép?! Épp a dalokat énekeltük fel, amikor láttuk, hogy Harry kirohan. Itt már sejtettük, hogy Emilyék jöttek meg, mivel mostanság sokszor látogatnak meg minket a próbákon. Kimentünk a fiúkkal üdvözöltük őket, majd Loui lépett oda hozzánk.

- Figyeljetek srácok! Hagyjuk őket kettesben! - súgta oda észrevétlenül.
- Remek ötlet! Úgy is jólesne most egy kávé! - válaszoltam a remek ötletére.
- Hátha Harry most mer lépni. - mondta Zayn, majd Loui megkérdezte Harry-től és Emilytől hozzunk-e nekik valamit.

A kávézóban mivel tudtuk, hogy a rajongók miatt el fog menni az idő nem siettünk. Sokat gondolkodtam, hogy vajon mert-e lépni a barátom a húgom felé vagy, ha összejönnek nem-e fogja megbántani, hiszen Harry nem a tartós kapcsolatairól híres. De valami furcsa módon bíztam benne, mivel teljesen megváltozott, amióta megismerte Emily-t és Bellát. 

- Most már induljunk srácok! - szólt oda Loui, majd mosolyogva elindult a stúdió felé.

Mindannyian beléptünk az ajtón, majd annyit láttunk, hogy Harry Emily mellett ül és beszélgetnek. Louinak bevált a terve. Leültünk a kanapéra melléjük, majd mindenki belemélyült a beszélgetésbe, amikor Niall törte meg a csendet. Ráförmedt Harry-re és Louira, hogy miért suttognak. Míg a fiúk a vitájukat tisztázták Emily felállított és kicsit távolabb vitt a többiektől.

*Emily szemszöge*

Meglepődtem, hogy Harry lépett, hiszen mostanság egyre többet kereste a társaságomat és Bellával is nagyon kijön, mondjuk mindegyik tag imádja Bellát és ez kölcsönös. Imádom, hogy ilyen környezetben kezd el nőni ennyi szerető ember mellett. Liamék visszaértek, majd elhelyezkedtek mellettünk a kanapén. Niall valami megjegyzést tett Harry-re és Louisra így úgy döntöttem, hogy most vagy soha, beszélek a bátyámmal az estéről.

- Liam beszélhetnénk?- súgtam oda, hogy senki se hallja.
- Persze! - állt fel és arrébb álltunk a többiektől.
- Este Harryvel elmennénk vacsorázni. - pirultam el. -Megkérhetlek, hogy vigyázz egy kis ideig Bellára? - néztem bociszemmel rá.
- Végre, hogy kimozdulsz! Természetes, hogy vigyázok rá. - ölelt át.
- Jövök neked egyel! - kacsintottam rá, majd beszélgetésünket Niall szakította meg.
- Indulunk a Nando's-ba! - kiáltotta.

Elkezdtem felvenni a kabátomat, a többiek már csak rám vártam, amikor láttam, hogy Harry felvette a babahordozót és boldogan cipeli benne a lányomat. Annyira aranyosak voltak, őszintén szólva, nagyon jó apa lenne Harry-ből. Elindultunk a lift felé, majd beszálltunk.

- Harry olyan vagy mint a Másnaposokból az Alan! - röhögte el magát Loui.
- Csak egy hiba van! - röhögte el magát. - Nem hagytunk el senkit! - folytatta.

A beszélgetés itt véget ért, mivel leértünk a földszintre. Kiértünk a kocsihoz, majd a babakocsit összecsukva betettem a csomagtartóba. Harry megállt előttem, majd telefonomat elővéve csináltam róluk egy fotót, mivel ezt nem lehet kihagyni. 


"@Harry_Styles sózsákot cipel! Imádom őket! (: "  tweeteltem ki a képet.

Beszálltunk a kocsiba, majd elindultunk a Nando's felé. Amikor odaértünk rajongók száza várta a fiúkat, ami meglepett velem és Bellával is csináltak képet. Kikértem a fiúknak a kaját, majd leültem az asztalhoz és csak vártam rájuk. Nem sok idő telt el, amikor végre leültek mellénk. Bella kezdett nyűgös lenni így, amikor a fiúk elkészültek elindultunk haza. Kitettük a fiúkat, majd Liammel hazafelé vettük az irányt. Már öt óra is elmúlt, amikor hazaértünk. Bellát megetettem, majd lefürdettem és lefektettem aludni. 6 óra lett, amikor mindennel kész lettem. Gyorsan lefürödtem és hajat mostam. Megszárítottam és göndören hagytam, majd elindultam a szekrény felé, hogy kiválasszam a ruhámat. Tanácstalanul álltam előtte, majd erre a ruhára esett a választásom. 



Ezt a ruhát még Liamtől kaptam "randi" esetére, hogy legyen valami göncöm. Gyorsan tettem fel egy alap sminket, ami szempillaspirálból és szemceruzából egy kis pirosítóból állt, majd amikor kész lettem, adtam a kislányomnak egy puszit majd muszáj voltam lefotózni annyira aranyosan feküdt ott.

Ki is tweeteltem a képet: "@Louis_Tomlinson, @Liam_Payne, @Niall_Horan, @Zayn_Malik, @Harry_Styles Jól kifárasztottátok! Egyből elaludt, hatásos volt a mai találkozásotok is! <3 (: "

Mielőtt elindultam volna az ajtón le Liamhez, csipogott egyet a telefonom. A tweetemhez hozzászóltak.
"@Emily_Panye Itt várunk lent téged a nappaliban! Told le a hátsód, mert Harry már türelmetlen! Bellára meg begyszó nagyon vigyázunk! (: @Louis_Tomlinson"

A telefont a táskámba dobva, utoljára tükörbe nézve és Bellára, elindultam a lépcső felé és lementem a nappaliba. A fiúk tényleg ott vártak. Mindenki szeme rám meredt, majd Harry felé indultam.

- Fiúk! Holnap is gyertek át. Te meg Louis elhozhatnád már végre Eleonort! - szóltam vissza, majd kimentünk az ajtón.

2 megjegyzés:

  1. Végre lépett Harry!*-*
    A fiúktól meg nagyon aranyos, hogy így viszonyulnak Bellához és így segítenek Emilynek. Remélem Harry nem töri össze Emily szívét, ahogy Liam hiszi.
    Már kíváncsian várom, hogy mi lesz a következő részben! Mikor lesz?:$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ma vagy holnap lesz következő rész.
      Köszönöm szépen a kommentet, nagyon aranyos vagy! :)

      Üdv., admin.

      Törlés